Zamknij
Relacje

Na śniadaniu z Merci Chef

Anna Ganew, 2012-09-19 00:14:16

Agencja HarmoniquePR zorganzowała śniadanie prasowe z Merci Chef! Na spotkanie zostali zaproszeni dziennikarze prasy kulinarnej, kobiecej i lifestylowej. Celem projektu było zbudowanie świadomości marki poprzez przedstawienie zarówno nowych jak i dotychczasowych produktów Merci Chef! Drugi cel to wprowadzenie do kampanii promocyjnej nowego ambasadora marki – Adama Chrząstowskiego. Chdziło również o dotarcie do grupy docelowej za pośrednictwem prasy kobiecej i kulinarnej.

Agencja organizująca event zdecydowała się na mniej formalną atmosferę, pozwalającą na zbudowanie bliższych i trwalszych relacji oraz swobodną wymianę myśli między uczestnikami. Ważnym elementem było wybranie miejsca spotkania, które klimatem i francuskim stylem korespondowało z charakterem zaprezentowanych produktów. Kluczowe było opracowanie listy gości składających się z przedstawicieli prasy i serwisów interentowych, docierających do grupy docelowej.

Przed właściwą częścią spotkania przedstawiciel marki Merci Chef ! w kilku zdaniach przybliżył profil gospodarza tego wydarzenia oraz przedstawił oficjalnego ambasadora marki. Specjalnie skomponowane menu oraz możliwość skosztowania dowolnej ilości produktów, stwarzały możliwość zapoznania z ofertą oraz jakością Merci Chef ! Wykorzystana została również wiedza ambasadora, który z zaproszonymi gośćmi mógł podzielić się kulinarnymi ciekawostkami związanymi z produktami. Pozycja zawodowa i autorytet ambasadora były dodatkowym atutem świadczącym o wysokiej jakości produktów.

Do zadań agencji należał wybór miejsca w którym odbyło się śniadanie prasowe, stworzenie bazy mediów, zaproszenie dziennikarzy prasy kulinarnej oraz kobiecej, kluczowych z punktu widzenia interesów klienta. Ponadto, w zakres działań wchodziła koordynacja eventu na miejscu oraz organizacja fotorelacji z wydarzenia. Zadbanie o przywitanie i pożegnanie gości oraz  prawidłowy przebieg spotkania. Po spotkaniu agencja zajęła się zapleczem marketingowym oraz pr-owym w ramach media relations, a także monitoringiem informacji w mediach.

W przcieągu dwóch miesięcy po wydarzeniu informacja na temat nowych produktów marki Merci Chef ! ukazała się w 80% tytułów, których przedstawiciele znaleźli się na śniadaniu prasowym. Dodatkowo, agencja i klient otrzymali wiele pozytywnych komentarzy ze strony przedstawicieli prasy, zarówno na temat samego wydarzenia jak i produktów. Wsparcie PR-owe otrzymane od magazynów i serwisów miało bardzo duży wpływ na kampanię promocyjną nowych produktów.

zobacz zdjęcia

Strona 1 z 1 1

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Anna Ganew

PR Manager w agencji Harmonique PR.

Ostatnie artykuły tego autoraSprint do kresów internetu

Nie będzie przesadą twierdzenie, że internet jest niczym żywy organizm. Stanowi zlepek wielu osobowości tworzących go ...

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...