Zamknij
Prosto z rynku - CSR info

„Namalujmy dzieciom lepszą przyszłość”

Elżbieta Grapsztunowicz, 2012-03-19 17:18:49

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce wprowadza nowy zwyczaj na pierwszy dzień wiosny.


Pierwszy dzień wiosny niesie ze sobą nowe nadzieje - na rozwój, szczęście i powodzenie. I właśnie w tym dniu postanowiliśmy obudzić w młodych ludziach dobro i zachęcić ich do pomocy potrzebującym dzieciom. Przy Polu Mokotowskim w Warszawie zawisną dwa puste billboardy. W samo południe spotkamy się tam z młodzieżą z warszawskich szkół. Naszym zadaniem będzie stworzenie barwnych, wiosennych plakatów. We wspólnym malowaniu weźmie udział ambasadorka SOS Natalia Kukulska wraz z zespołem z „Bitwy na Głosy”, a pracami pokieruje grafficiarz Darek Paczkowski. Dodatkowo atmosferę podkręcą bębniarze, którzy będą nas dopingować radosnymi rytmami. Zapowiada się energetyczna i kolorowa akcja!


W Polsce ponad 85 tysięcy dzieci jest pozbawionych opieki rodzicielskiej, a 30 % najmłodszych żyje w ubóstwie. To właśnie dla nich chcemy namalować plakaty zachęcające do przekazania 1% SOS Wioskom Dziecięcym. Środki, które uda nam się pozyskać dzięki odpisom 1%, pozwolą pokryć koszty utrzymania, edukacji i leczenia podopiecznych SOS.


Zapraszamy do wspólnej zabawy. Namalujmy dzieciom lepszą przyszłość!


Spotykamy się 21 marca o godz. 12.00, przy metrze Pole Mokotowskie (naprzeciwko SGH).


Mamy nadzieję, że to radosne czynienie dobra przez młodych ludzi stanie się kolejnym zwyczajem pierwszego dnia wiosny.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...