Zamknij
Prosto z rynku - Event PR info

Nestlé przedłuża współpracę z Havas Engage

Nowy User, 2017-03-06 21:39:54

Havas Engage wygrywa przetarg na organizację akcji samplingowych NESCAFÉ w 2017r., dla marki NESCAFÉ 3in1 z portfolio firmy Nestlé. Agencja przygotuje i przeprowadzi akcję w całej Polsce.


Do zadań Havas Engage będzie należało opracowanie dokładnego planu i logistyki akcji samplingowych, pozyskanie lokalizacji, kreacja i produkcja strefy NESCAFÉ 3in1 oraz rekrutacja ekip odpowiedzialnych za obsługę wydarzenia. Działania agencji obejmą przeprowadzenie cyklu samplingów door-to-door w polskich miastach — w okresie wiosna/jesień 2017 r. oraz realizację aktywacji podczas Dni Kariery i Targów Pracy w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne