Zamknij
Prosto z rynku - Media relations info

netPR współpracuje z Grupą Polskapresse

Witold Sokołowski, 2013-06-21 15:13:51

Dzięki umowie, jaką zawarły Grupa Polskapresse i netPR.pl, powstał szybszy i bardziej skuteczny kanał komunikacji pomiędzy firmami a mediami regionalnymi i lokalnymi. Informacje i materiały prasowe z kilkuset firm i instytucji, komunikujących się za pośrednictwem rozwiązań netPR.pl, trafią bezpośrednio do systemu redakcyjnego mediów prasowych i internetowych wydawnictwa.


Dziennikarze i redaktorzy 10 dzienników regionalnych, 90 tygodników lokalnych oraz ponad 40 serwisów internetowych Grupy Polskapresse będą mieli łatwiejszy dostęp do najnowszych informacji z firm, które korzystają z oferowanej przez netPR.pl usługi internetowego biura prasowego. Dzięki integracji systemów informacje prasowe, wraz z załączonymi zdjęciami i multimediami, pojawią się w systemie redakcyjnym wydawnictwa nawet w kilka minut po skierowaniu ich do upublicznienia.


Projekt, który uruchomiliśmy z Grupą Polskapresse, ułatwi organizacjom budowanie strategii komunikacji uwzględniającej nie tylko media ogólnopolskie, ale też regionalne i lokalne. Nasze rozwiązania wybierane są przez PR-owców mających świadomość, że zmiany zachodzące w mediach nie mogą pozostawać bez wpływu na narzędzia, którymi posługują się w swojej pracy. Z pewnością bardzo szybko skorzystają z nowych możliwości - mówi Marek Woźniak, prezes zarządu netPR.pl. - Jestem przekonany, że dostarczane przez nich informacje i materiały będą pomocne w codziennej działalności operacyjnej lidera na rynku mediów regionalnych i lokalnych, a także poważnego gracza w polskim Internecie – podsumowuje.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...