Zamknij
Prosto z rynku - e-PR info

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

Nowy User, 2017-02-16 21:54:34

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż coraz bardziej istotna staje się komunikacja w Social Media, oprócz FanPage na Facebooku i kanału na YouTube, markę od niedawna można znaleźć także na platformach Instagram i Pinterest. NO-SPA® jako jedna z nielicznych marek z kategorii OTC prowadzi tak szeroką komunikację w mediach społecznościowych.


Dopasowana do grupy docelowej komunikacja i wysoka jakość treści, z każdym miesiącem przyciąga coraz większą liczbę osób. Na kanale Pinterest, marka wykorzystuje bardzo atrakcyjną wizualnie formę komunikacji w postaci infografik, które w przystępny sposób przekazują informacje na tematy związane ze zdrowiem. Z kolei na Instagramie obejrzymy motywacyjne zdjęcia oraz skorzystamy z krótkich porad zdrowotnych.


NO-SPA® jest jedynym lekiem bez recepty, który znalazł się w Top 15 najbardziej angażujących stron na Facebooku w grudniowym rankingu Sotrendera , a sam FanPage zgromadził prawie 59 tys. fanów. Za sukcesem strategii stoi spójność komunikacji z filozofią marki, która opiera się na: motywacji, wierze we własne możliwości i niezależności kobiet. Oprócz tego NO-SPA® prowadzi aktywną komunikację na YouTube, gdzie zamieszcza m.in. krótkie filmy edukacyjne na temat Zespołu Jelita Nadwrażliwego (kliknij tu, aby obejrzeć film).


Profile marki w Social Media:



  • Facebook https://www.facebook.com/NoSpaPl/

  • Instagram https://www.instagram.com/nospapl/

  • Pinterest https://pl.pinterest.com/nospapl/

  • YouTube https://www.youtube.com/user/NoSpaPOL

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...