Zamknij
Prosto z rynku - PR i prawo info

NOT RECOMMEND - nowa usługa branży marketingowej

Witold Sokołowski, 2010-06-06 17:55:08

Usługa Not Recommend została wprowadzona przez Program SWB-Solidni w Biznesie na początku marca br. Umożliwia ona firmom z branży reklamowej bieżącą weryfikację „on line” swoich stałych oraz potencjalnych kontrahentów pod kątem jakości płatniczej oraz zgłoszenia NIE POLECANEGO kontrahenta do Wykazu. W ramach usługi oferowane są dodatkowe narzędzia prewencyjne jak wzór wezwania do płatności oraz pieczęć prewencyjna.


- Większość firm w krótkim czasie po zawiadomieniu ich o fakcie zgłoszenia do wykazu Not Recommend uregulowała swoje zobowiązania płatnicze. Świadomość możliwości znalezienia się na liście NOT RECOMMEND skutecznie zachęca dłużnika do kontaktu i podejmowania rozmów w celu polubownego rozwiązania sprawy – mówi Maria Meller-Ptasińska, Product Manager SWB-Solidni w Biznesie.


Jak czytamy na stronie usługodawcy "Działanie NOT RECOMMEND nie ma na celu tworzenia kolejnej „czarnej” listy firm, ale dążenie do polubownego rozwiązania sprawy pomiędzy dostawcą i jego kontrahentem." Usługa jest płatna, ale ponoć skuteczna: "Od 402 dni czekaliśmy na końcową płatność. Pomimo wielu próśb, maili i telefonów nie udało się uzyskać tej płatności i bardzo się cieszę, że nareszcie NOT RECOMMEND tak podziałało na tę sprawę." - powiedziała Katarzyna Nowak z firmy MK System s.c. z Piastowa.


Więcej informacji na stronie internetowej: www.notrecommend.com.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...