Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Novem powołuje sieć reklamy display Novinet

Witold Sokołowski, 2011-11-21 23:39:30

Novem rozszerza działalność i uruchamia nową sieć reklamy display Novinet. Jej atutami są zaawansowane funkcje audience targetingu, retargetowania oraz możliwość udostępniania przestrzeni reklamowej w modelu RTB.


Novem tworzy również biuro sprzedaży reklamy online Novem Group. Od listopada reklamodawcy mogą zamówić w jednym miejscu usługi należących do spółki trzech sieci: efektywnościowej Novem Performance, display Novinet i w mobilnym internecie Mobilvi.


Novinet jako pierwsza w Polsce korzysta z jednej z najnowocześniejszych na świecie technologii do emisji reklam w internecie OpenX Enterprise. Sieć będzie oferować reklamodawcom przejrzyście zdefiniowane segmenty odbiorców przekazu. Profile grup docelowych zostaną określone w oparciu o autentyczne dane użytkowników podane w trakcie rejestracji do serwisu internetowego oraz na podstawie zachowań internautów w sieci. Dzięki temu komunikat trafi do wyselekcjonowanych adresatów, zdefiniowanych na podstawie cech demograficznych i behawioralnych. Ponadto Novinet oferuje standardowe pakiety tematyczne w oparciu o kontekst witryn należących do sieci oraz pakiety zasięgowe.


Wydawcy, dzięki przystąpieniu do sieci Novinet, dysponującej funkcją zaawansowanego audience targetingu, mogą istotnie zwiększyć swoje przychody z emisji kampanii. Reklama będzie emitowana w ich serwisie nie tylko ze względu na jego tematykę, ale również na profil użytkowników, którzy go odwiedzają.


Współpracując z Novinet wydawcy zyskują dostęp do platformy OpenX Market, która daje im możliwość sprzedaży powierzchni na globalnych rynkach w modelu RTB (Real-Time-Bidding), czyli w systemie aukcyjnym. W związku z rozszerzeniem działalności i koniecznością udostępnienia rynkowi w spójny sposób pełnej oferty marek należących do Novem, powołano nowe biuro sprzedaży reklamy online Novem Group. Dzięki temu klienci w jednym miejscu mogą zamówić kampanie reklamowe wykorzystując usługi trzech sieci: Novem Performance (reklama efektywnościowa), Novinet (reklama display) oraz Mobilvi (reklama w mobilnym internecie).



 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...