Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Novem powołuje sieć reklamy display Novinet

Witold Sokołowski, 2011-11-21 23:39:30

Novem rozszerza działalność i uruchamia nową sieć reklamy display Novinet. Jej atutami są zaawansowane funkcje audience targetingu, retargetowania oraz możliwość udostępniania przestrzeni reklamowej w modelu RTB.


Novem tworzy również biuro sprzedaży reklamy online Novem Group. Od listopada reklamodawcy mogą zamówić w jednym miejscu usługi należących do spółki trzech sieci: efektywnościowej Novem Performance, display Novinet i w mobilnym internecie Mobilvi.


Novinet jako pierwsza w Polsce korzysta z jednej z najnowocześniejszych na świecie technologii do emisji reklam w internecie OpenX Enterprise. Sieć będzie oferować reklamodawcom przejrzyście zdefiniowane segmenty odbiorców przekazu. Profile grup docelowych zostaną określone w oparciu o autentyczne dane użytkowników podane w trakcie rejestracji do serwisu internetowego oraz na podstawie zachowań internautów w sieci. Dzięki temu komunikat trafi do wyselekcjonowanych adresatów, zdefiniowanych na podstawie cech demograficznych i behawioralnych. Ponadto Novinet oferuje standardowe pakiety tematyczne w oparciu o kontekst witryn należących do sieci oraz pakiety zasięgowe.


Wydawcy, dzięki przystąpieniu do sieci Novinet, dysponującej funkcją zaawansowanego audience targetingu, mogą istotnie zwiększyć swoje przychody z emisji kampanii. Reklama będzie emitowana w ich serwisie nie tylko ze względu na jego tematykę, ale również na profil użytkowników, którzy go odwiedzają.


Współpracując z Novinet wydawcy zyskują dostęp do platformy OpenX Market, która daje im możliwość sprzedaży powierzchni na globalnych rynkach w modelu RTB (Real-Time-Bidding), czyli w systemie aukcyjnym. W związku z rozszerzeniem działalności i koniecznością udostępnienia rynkowi w spójny sposób pełnej oferty marek należących do Novem, powołano nowe biuro sprzedaży reklamy online Novem Group. Dzięki temu klienci w jednym miejscu mogą zamówić kampanie reklamowe wykorzystując usługi trzech sieci: Novem Performance (reklama efektywnościowa), Novinet (reklama display) oraz Mobilvi (reklama w mobilnym internecie).



 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...