Zamknij
Nowości - Internet

Nowa kampania marki Huawei – Make it #handible

Nowy User, 2017-02-20 19:42:54

Marka Huawei ruszyła z nową kampanią promującą trzy smartfony – Huawei P9, Huawei Mate 9 i Huawei Mate 9 Pro. Dodatkowo marka komunikuje funkcjonalności smartfonów oraz wybrane akcesoria – Fitband, Band B3, zegarki oraz powerbank.


Technologie Huawei są zaprojektowane tak, by ułatwiać życie swoim konsumentom i czynić otaczający ich świat bardziej #handible – podręcznym. Dbają o ich wygodę i umożliwiają bycie w stałym kontakcie ze światem i z ludźmi. Dlatego bohaterem nowej kampanii jest naturalne narzędzie człowieka do obsługi smartfona – dłoń, która pozostaje ze smartfonem w nieustającym kontakcie. Urządzenia przenośne Huawei dostosowują się do dłoni zarówno w funkcjonalności, jak i designie.


Kampania, która jest stricte digitalowa, potrwa do końca marca. Składa się ona z pięciu filmów, które znajdą się przede wszystkim na Facebooku, z wykorzystaniem dostępnych formatów reklamowych. Oprócz tego filmy będzie można zobaczyć na YouTube. Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja DDB&tribal, za produkcję odpowiada Cut/Cut. Postprodukcją zajął się Platige Image, a zakupem przestrzeni reklamowej dom mediowy Maxus. 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...