Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Nowa kampania reklamowa Dekoral Fashion

Witold Sokołowski, 2010-05-25 22:29:17

Nowa kampania reklamowa Dekoral Fashion

Marka Dekoral Fashion po raz kolejny zaskakuje swoich odbiorców – tym razem nowatorską koncepcją reklamy. Autorzy kampanii połączyli w niej świat wnętrz ze światem mody, uzyskując całkowicie niepowtarzalny efekt. W tym celu współpracują ze słynną projektantką Evą Minge, która pomaga w tworzeniu unikatowych kolekcji kolorystycznych czego przykładem są m.in.: linia Dekoral Fashion, Włoskie Impresje, Diamentowa Kolekcja, czy Colour & Style.


W tym roku seria kolorowych farb emulsyjnych do ścian i sufitów Akrylit W Fashion Collection – najpopularniejsza linia w portfolio Dekoral Fashion – została wzbogacona o 10 nowych kolorów wybranych przez Evę Minge. Inspiracją dla projektantki były szlachetne tkaniny, pochodzące z najróżniejszych zakątków świata. Podobną ideę łączenia mody oraz wystroju wnętrz widać również w nazwach nowych kolorów, które powstały poprzez zestawienie nazw barw z nazwami tkanin. Koncepcja ta została zawarta również w nowym haśle marki – KREACJE DLA TWOJEGO WNĘTRZA – które będzie towarzyszyć wszystkim działaniom komunikacyjnym.


Subtelnym dopełnieniem obrazu reklamowego okazała się także wyjątkowa muzyka. Twórcy reklamy nie bez powodu wybrali jako ścieżkę dźwiękową utwór Barrego White'a „You're the first, the last, my everything”. Muzyce towarzyszy zmysłowy, rymowany dialog kobiety i mężczyzny, mówiący o pięknych kreacjach i unikatowych wnętrzach. Całość sprawia, że reklama wyraźnie przykuwa uwagę odbiorcy i silnie zapada w pamięć.


Twórcą reklamy jest Agencja Concept House, która jest również autorem dwóch poprzednich telewizyjnych kampanii reklamowych marki Dekoral (Kameleon 2007 i Kameleon 2008/2009). Film emitowany jest obecnie w telewizji w wersji 30 - sekundowej oraz w 2 krótszych, 10 - sekundowych wersjach. Można go zobaczyć w najważniejszych stacjach m.in.: TVP1, TVP2, TVN, Polsacie oraz stacjach tematycznych.


Spot będzie emitowany do połowy lipca. Reklamę można obejrzeć także w 63 kinach należących do największych sieci w Polsce: Helios oraz Cinema City. Jest ona wyświetlana przed najpopularniejszymi filmami z bloku kobiecego. Kampania kinowa rozpoczęła się 7 maja i potrwa do 3 czerwca. Dodatkowo, w holach wszystkich kin zostały umieszczone ekrany LCD, na których wyświetlany jest najnowszy spot. Goście kin w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i we Wrocławiu zobaczą także banner - upy, reklamujące najnowszą kolekcję farb. Połączenie kanału telewizyjnego oraz kinowego z pewnością sprawi, że przekaz reklamowy marki Dekoral Fashion dotrze do bardzo szerokiej grupy odbiorców.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...