Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Nowa książka Julity Dąbrowskiej

Witold Sokołowski, 2016-11-04 18:35:44

W środę 19 października 2016 roku swoją premierę miała książka „Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami”. To już druga książka Julity Dąbrowskiej poświęcona zagadnieniom budowania wizerunku i marki pracodawcy.


Kwestia budowania marki pracodawcy zdobywa coraz szerszą popularność w Polsce. To wynik m.in. zmian zachodzących na rynku pracy, zarówno o charakterze społeczno-ekonomicznym, jak i technologicznym. Rośnie też grono pracodawców, którzy zyskują uznanie wśród kandydatów i pracowników. Firmy takie świadomie kształtują swoją politykę HR-ową, dostosowaną do zadań stawianych przed organizacją oraz prowadzą regularne działania komunikacyjne, na zewnątrz i wewnątrz organizacji. Właśnie historie takich firm można poznać dzięki Julicie Dąbrowskiej. Autorka przeprowadziła wywiady z menedżerami 10 organizacji w Polsce, to efekt jej 1,5 rocznej pracy. Są to firmy działające w Polsce, w różnych sektorach gospodarki, zatrudniające od kilkudziesięciu do kilku tysięcy osób, mianowicie: Ambra, DHL Express, Future Processing, Havas Media Group, Kongsberg Automotive, Link4, Microsoft, Newnited, PwC oraz Velvet CARE.


Każda rozmowa z menedżerem zwraca uwagę na inny aspekt funkcjonowania firmy, na relacje między pracodawcą a pracownikami, opowiada inną historię oraz pokazuje rolę jaką odgrywają menedżerowie w organizacji. W uzupełnieniu wywiadów, w formie komentarza, autorka stawia 10 ważnych i życiowych pytań związanych z budowaniem marki pracodawcy, starając się nakreślić jakie aspekty należy brać pod uwagę planując działania employer brandingowe.


Książka wypełnia lukę na rynku wydawniczym, pokazuje dobre polskie praktyki employer brandingowe i z pewnością zyska zainteresowanie wśród zarówno praktyków, jak i sympatyków idei świadomego budowania marki pracodawcy.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...