Zamknij
Nowości - Internet

Nowa strategia komunikacyjna Herbapol

Nowy User, 2017-02-15 22:12:15

Po udanej współpracy w zakresie obsługi marki Green-Up w social mediach w 2016 roku, agencja ASAP&ASAP Communication dalej będzie pracować dla marki energetyków należącej do Herbapol Lublin S.A. Klient przedłużył umowę na prowadzenie fanpage’a marki na Facebooku na rok 2017, w gestii agencji pozostawiając również zakup mediów na Facebooku.


ASAP&ASAP Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie w digitalu i social mediach. Agencja pracuje dla takich marek jak Biedronka, NO-SPA, Volvo Trucks, Frontline (Merial), Dacia, Pixers czy Teatr Muzyczny ROMA.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...