Zamknij
Nowości - Internet

Nowa strona Blumisia promuje ekologiczne postawy dzieci

Witold Sokołowski, 2010-05-12 00:35:34

Nowa strona Blumisia promuje ekologiczne postawy dzieci

Discipline Media Group na zlecenie firmy Nestlé przygotowała nową wersję strony www.blumis.pl. Strona kierowana jest do dzieci w wieku od 8 do 12 lat. Jej celem jest kształtowanie ekologicznych postaw oraz rozwijanie logicznego i strategicznego myślenia.


Realistyczna grafika w konwencji wyspy, ciekawe gry, mini społeczność oraz znane z lodów Nestlé postaci Blumiś i Nesquik zapraszają do wirtualnej przygody. Goście strony mogą wziąć udział w konkursie, który od 3 maja jest promowany w Internecie i telewizji. Projekt został tak pomyślany, aby sprostać założeniom nauki poprzez zabawę, a jego głównym zadaniem jest kształtowanie świadomość ekologicznej najmłodszych i rozwijanie ich logicznego i strategicznego myślenia.


Strona www.blumis.pl powstała z myślą o dzieciach, dlatego jej konsultantem była Michalina Gajewska, znany i ceniony psycholog dziecięcy, współpracująca z portalami dziecięcymi oraz telewizją TVN, która od lat współpracuje również z Discipline. Obecnie firma ubiega się o „certyfikat bezpieczeństwa strony”.


Strona www.blumis.pl jest częścią portalu lodów Nestlé, dlatego pojawia się tam branding i packshoty znanych dzieciakom „lodów za zeta”. Agencja zadbała, aby zaprezentować je bardzo delikatnie, dzięki czemu marka komunikowana jest w nieinwazyjny dla odbiorców sposób.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...