Zamknij
Prosto z rynku - Marka info

Nowe opakowania dla słodyczy marki Solidarność

Witold Sokołowski, 2011-02-24 17:07:22

Legend Group przygotowała nowe opakowania dla słodyczy marki Solidarność. Za projekt odpowiada stworzony niedawno, wyspecjalizowany dział brand design w agencji, którego kreacją kieruje Anna Kamińska.


Nowe opakowania od Legend Group dostały bombonierki „Złota Malaga”, „Pistacchio” i „Caffe” z linii premium „Czekoladki z Klasą”. Tym samym, oferta czekoladek z aksamitnym kremem została wyróżniona od innych słodkości Solidarności poprzez ciemną, głęboką kolorystykę, zachowującą jednocześnie prostą i elegancką grafikę.


- Firma Solidarność zdecydowała się zmienić opakowania bombonierek po wprowadzeniu trzeciego smaku –„Złotej Malagi” do linii „Czekoladek z Klasą”. Wszystkie trzy opakowania tworzą spójną linię produktów opartych na grafice złożonej z czekoladowych wzorów, wizerunku czekoladki i elementów, które nawiązują bezpośrednio do poszczególnych smaków. Ciemna kolorystyka użyta na opakowaniach dodatkowo podkreśla złocenia i tłoczenia nadające charakter premium produktowi. - mówi Anna Kamińska, kierownik kreacji w działu brand design w Legend Group.


Nowe opakowania dla bombonierek Solidarności to kolejny projekt w ramach stałej współpracy firmy z agencją Legend Group. Odpowiada za niego nowy dział - brand design, którego kreacją kieruje Anna Kamińska, wcześniej związana m.in. z Lowe Activation oraz włoskimi agencjami reklamowymi, m.in. InADV w Turynie. Kamińska ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Turynie na wydziale grafiki oraz specjalizacje w grafice 3D w tamtejszym Europejskim Instytucie Designu.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...