Zamknij
Prosto z rynku - Marka info

Nowe opakowania dla słodyczy marki Solidarność

Witold Sokołowski, 2011-02-24 17:07:22

Legend Group przygotowała nowe opakowania dla słodyczy marki Solidarność. Za projekt odpowiada stworzony niedawno, wyspecjalizowany dział brand design w agencji, którego kreacją kieruje Anna Kamińska.


Nowe opakowania od Legend Group dostały bombonierki „Złota Malaga”, „Pistacchio” i „Caffe” z linii premium „Czekoladki z Klasą”. Tym samym, oferta czekoladek z aksamitnym kremem została wyróżniona od innych słodkości Solidarności poprzez ciemną, głęboką kolorystykę, zachowującą jednocześnie prostą i elegancką grafikę.


- Firma Solidarność zdecydowała się zmienić opakowania bombonierek po wprowadzeniu trzeciego smaku –„Złotej Malagi” do linii „Czekoladek z Klasą”. Wszystkie trzy opakowania tworzą spójną linię produktów opartych na grafice złożonej z czekoladowych wzorów, wizerunku czekoladki i elementów, które nawiązują bezpośrednio do poszczególnych smaków. Ciemna kolorystyka użyta na opakowaniach dodatkowo podkreśla złocenia i tłoczenia nadające charakter premium produktowi. - mówi Anna Kamińska, kierownik kreacji w działu brand design w Legend Group.


Nowe opakowania dla bombonierek Solidarności to kolejny projekt w ramach stałej współpracy firmy z agencją Legend Group. Odpowiada za niego nowy dział - brand design, którego kreacją kieruje Anna Kamińska, wcześniej związana m.in. z Lowe Activation oraz włoskimi agencjami reklamowymi, m.in. InADV w Turynie. Kamińska ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Turynie na wydziale grafiki oraz specjalizacje w grafice 3D w tamtejszym Europejskim Instytucie Designu.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...