Zamknij
Nowości - Kariera

Nowe osoby w Ogilvy & Mather

Nowy User, 2017-03-08 18:16:41

Nowe osoby w Ogilvy & Mather

Do Ogilvy & Mather dołączyły nowe osoby, zasilając działy kreacji i strategii.


Krzysztof Dworzyński jako Senior Strategic Planner dołączył do zespołu zarządzanego przez Elę Twardowską, Strategic Directora.


Dworzyński ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej, które zdobywał w działach strategii PZL, Change Communicatons, Saatchi & Saatchi, a następnie w Next i Fat Baby, w których pełnił rolę Strategic Directora. Miał okazję pracować dla takich marek jak Plus, Alior Bank, PKO Bank Polski, Żubr, Wojak, Heineken czy Carlsberg. Odpowiadał zarówno za kampanie realizowane na rynku lokalnym, jak i działania regionalne – wiele z nich zostało nagrodzonych Effie.


Dział strategii powiększył się także ostatnio o dwóch researcherów – są nimi Ewa Maria Hordejuk oraz Krzysztof Boboli. Hordejuk jest absolwentką SGH oraz kursu Strategii Marki SMR, była odpowiedzialna za strategię biznesową największej w Warszawie szkoły muzycznej dla dorosłych oraz finalistką konkursu Businesswoman Roku 2014 współorganizowanego przez miesięcznik Forbes.


Boboli pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w agencji Walk, gdzie odbył staż w dziale strategii. Jest absolwentem filologii angielskiej.


Do działu kreacji dołączył zaś Daniel Marciniak, obejmując stanowisko Art Directora. Dotychczas współpracował z DDB & tribal, VML Warsaw i Agencją 2012, pracując między innymi dla Orange, mBanku, PZU, McDonald’s. Ma na swoim koncie nagrody KTR oraz Innovation Awards (za projekty: 2forU: the Games i Move Update). Jest absolwentem warszawskiej ASP, który poza reklamą interesuje się muzyką oraz malarstwem.


Obecnie trwa dalsza rekrutacja do działu kreacji i strategii, kolejne osoby dołączą do Ogilvy & Mather w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...