Zamknij
Nowości - Kariera

Nowi pracownicy w Streetcom

Witold Sokołowski, 2011-11-22 14:53:20

Nowi pracownicy w Streetcom

Agencja marketingu rekomendacji konsumenckich Streetcom powiększyła zespół. Nowi pracownicy dołączyli do działów sprzedaży, obsługi klienta oraz komunikacji.


- „Powiększanie zespołu pracowników jest konsekwencją rozwoju i planów strategicznych firmy. Jednym z kierunków są nowe rynki i wejście Streetcomu na teren Węgier. Wzrost ilości prowadzonych kampanii, nowi Kienci, poszerzenie oferty off-line o działania on-linowe to kolejne powody, dla których niezbędny jest rozwój zespołu. Zależy nam na stałym podnoszeniu standardów w kompleksowej obsłudze Klientów, sprzedaży usług, jak i rozwoju komunikacji z poszerzającą się bazą Ekspertów. ” – mówi Matylda Szymalska, Prezes Zarządu Streetcom Polska.


Paweł Ossoliński objął stanowisko Sales Managera w Dziale Sprzedaży, kierowanym przez Wojtka Zdunka, Sales Directora. Od 2004 roku Paweł jest związany z branżą mediową i internetową. Ma doświadczenie w sprzedaży i budowaniu strategii w obszarze social media, pracował m.in. w Agencji Społem. Ukończył prawo na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.


Paulina Dzieniakowska, Emese Tornyos i Anna Frelak dołączyły do Działu Obsługi Klienta i raportują do Doroty Dąbrowskiej, Client Service Directora.


Paulina Dzieniakowska objęła stanowisko Account Manager. Przez ostatnie 5 lat pracowała w agencji interaktywnej MRM Worldwide, gdzie tworzyła strategie internetowe dla klientów. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Warszawskim i Szkołę Strategii Marki.


Emese Tornyos jako Account Executive jest odpowiedzialna za obsługę klientów na rynku węgierskim. Pracowała w ambasadzie Węgier i w firmach działających na węgierskim rynku. Studiowała filologię węgierską.


Anna Frelak pełni funkcję Account Executive. Ostatnio pracowała jako Project Manager, kończy Zarządzanie i Marketing w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej.


Emilia Sabat awansowała na stanowisko Key Account Manager w dziale obsługi klienta. Wcześniej pełniła funkcję Project Manager. Aktualnie zajmuje się koordynacją prac i strategią działań dla kluczowych klientów firmy, np. Nestle Polska SA. Emilia ukończyła studia z dziedziny marketingu i reklamy oraz kończy komunikację strategiczną w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie. W Streetcom jest od lipca 2010r.


Komórka komunikacji powiększyła się o 2 osoby, które raportują do Iwony Gniedziejko-Płuciennik, PR&Promotion Directora.


Andrzej Tomasik został zatrudniony jako Graphic Designer. Tworzy projekty graficzne i strony www. Ukończył inżynierskie studia informatyczne o specjalizacji grafika komputerowa w Wyższej Szkole Technologii Informatycznych w Warszawie.


Maciej Partyka objął stanowisko Junior Communication Specialist. Jest zaangażowany w rozwój komunikacji z Ekspertami Streetcom. Kończy studia ze specjalizacją Komunikacja Społeczna i PR w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Ma też za sobą studia podyplomowe z zakresu marketingu w sektorze kultury oraz liczne praktyki i staże.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

Koral z reklamą lodów Grand Gold

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL ...