Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Nowy Dyrektor w agencji Edelman Polska

Paweł Gębusiak, 2012-10-24 10:41:17

Nowy Dyrektor w agencji Edelman Polska

Małgorzata Celarek została dyrektorem działu komunikacji konsumenckiej w Edelman Polska. Z polskim biurem Edelmana, największej na świecie agencji PR, jest związana od prawie 5 lat. W ostatnim roku pełniła funkcję dyrektora działu Digital, którą to funkcję będzie sprawować nadal. Komunikacją zajmuje się od 2002 roku. Specjalizuje się w brandingu i zintegrowanych kampaniach konsumenckich ze szczególnym uwzględnieniem obszaru digital.


Od zawsze związana z komunikacją marketingową, przez ponad 10 lat pracowała dla kilkudziesięciu klientów – zarówno polskich firm jak i międzynarodowych koncernów. Tworzyła i realizowała projekty m.in. dla takich klientów jak: Heinz, COTY (Rimmel, adidas), SC Johnson, Johnson&Johnson, Swarovski, eBay, Jacobs Cronat Gold, Discovery Channel, Animal Planet, HP, Coca-Cola, Greenbag, Tefal, Moulinex, Rowenta, Chiquita, Cappy.


„Obszar digital nie jest odosobnioną ekspertyzą, narzędziem, które tylko doklejamy do prezentacji dla klientów. Nasze myślenie wpisuje działania w Internecie, w mediach społecznościowych jako integralną część komunikacji, którą każdy konsultant musi znać i rozumieć. Dlatego uważamy, że połączenie funkcji dyrektora marketingu konsumenckiego i dyrektora działu digital to dobry ruch, odzwierciedlający filozofię naszego myślenia o współczesnym modelu komunikacji – powiedziała Barbara Kwiecień, Dyrektor Generalna agencji Edelman Polska.


Jako Consumer Marketing Practice i Digital Practice Director w Edelman Polska, Małgorzata zarządza zespołami obsługującymi Klientów takich jak Coty, Coca-Cola, Lidl, Pudliszki, Heinz, UPC, SC Johnson, eBay.

 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...