Zamknij
Social Media - WWW Review

WWW Review

Facebook Buzz

M jak Mobile

Nowy polski serwis piłkarski

20Lipiec2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Sport Informer

Sport Informer to serwis, który zbiera artykuły o piłce nożnej z 210 polskojęzycznych źródeł (ich ilość ciągle rośnie). Wiadomości w Sport Informerze ukazują się w czasie rzeczywistym bez konieczności przeładowywania strony.

Sport Informer to 48 kanałów tematycznych o piłce nożnej w kraju i na świecie, w każdym prezentujemy wiadomości dostarczane na żywo tzn. że informacje pojawiają się praktycznie zaraz po tym, kiedy zostają opublikowane w źródle. Możemy zaryzykować stwierdzenie, że na chwilę obecną jesteśmy najwierniejszym i najpełniejszym na polskim rynku obrazem internetowych wiadomości o piłce nożnej.

Wybieranie pojedynczych kanałów tematycznych jest bardzo intuicyjne. Dzięki zakładce mySPIN dajemy użytkownikowi możliwość decydować o tym, które wiadomości są dla niego najważniejsze - wystarczy zaznaczyć kilka checkboksów, które znajdują się przy kanałach tematycznych i przejść na zakładkę mySPIN. Żadnego logowania - serwis będzie pamiętał za użytkownika jakie kanały wybrał (oczywiście, jeśli w przeglądarce włączona jest obsługa ciasteczek).

Sport Informer to także: wersja LITE na urządzenia mobilne, prezentowanie wyników meczów na żywo, tickerBOX. A już niebawem - terminarze, tabele, artykuły blogerów.

Zapraszamy na www.sport-informer.pl.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

,,Przywykliśmy raczej na politykę narzekać. Jednak, że w obszarze komunikacji polityka potrafi wykorzystywać pewne narzędzia i taktyki jako pierwsza, a przez to również kreować trendy. " - Konrad Ciesiołkiewicz