Zamknij
Prosto z rynku - Marka info

OCHNIK odświeża wizerunek marki

Witold Sokołowski, 2010-11-25 01:00:35

OCHNIK odświeża wizerunek marki przez zmianę aranżacji salonów. Salony z nową aranżację mają być odzwierciedleniem nowej strategii marki.


Nowa koncepcja salonów to przede wszystkim elegancka i prosta forma. Zastosowano w niej jasne kolory, które kontrastują z ciemnymi elementami z drewna. Wykorzystanie naturalnych materiałów, takich jak drewno, gres czy stal, stanowią idealne tło do ekspozycji ekskluzywnych produktów.


„Staramy się by każdy kolejny Salon jeszcze lepiej odpowiadał potrzebom naszych klientów. Dbamy o szczegóły, udoskonalamy wnętrza by były jeszcze bardziej przejrzyste, jasne i nowoczesne,  by nasi klienci czuli się w nich dobrze. Chcemy by nasze salony odzwierciedlały nowy świeży i lekki charakter marki, kojarzony z bardzo miękkimi i delikatnymi skórami.” – mówi Katarzyna Nowicka Dyrektor ds. Zarządzania Marką.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...