Zamknij
Prosto z rynku - Marka info

OCHNIK odświeża wizerunek marki

Witold Sokołowski, 2010-11-25 01:00:35

OCHNIK odświeża wizerunek marki przez zmianę aranżacji salonów. Salony z nową aranżację mają być odzwierciedleniem nowej strategii marki.


Nowa koncepcja salonów to przede wszystkim elegancka i prosta forma. Zastosowano w niej jasne kolory, które kontrastują z ciemnymi elementami z drewna. Wykorzystanie naturalnych materiałów, takich jak drewno, gres czy stal, stanowią idealne tło do ekspozycji ekskluzywnych produktów.


„Staramy się by każdy kolejny Salon jeszcze lepiej odpowiadał potrzebom naszych klientów. Dbamy o szczegóły, udoskonalamy wnętrza by były jeszcze bardziej przejrzyste, jasne i nowoczesne,  by nasi klienci czuli się w nich dobrze. Chcemy by nasze salony odzwierciedlały nowy świeży i lekki charakter marki, kojarzony z bardzo miękkimi i delikatnymi skórami.” – mówi Katarzyna Nowicka Dyrektor ds. Zarządzania Marką.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...