Zamknij
Nowości - Internet

OgilvyInteractive promuje ideę Mądrzejszego Świata

Witold Sokołowski, 2011-11-18 16:57:01

OgilvyInteractive, mając na celu wypromowanie idei Mądrzejszego Świata, stworzyła koncepcję specjalnego serwisu technologicznego „Next”. Mądrzejszy Świat (Smarter Planet) to hasło, które towarzyszy globalnej kampanii IBM „Zbudujmy lepszy świat, let's build the smarter planet” realizowanej na całym świecie.


Jako partner serwisu IBM jest widoczny w reklamach display’owych na stronie. IBM odpowiada także za redagowanie materiałów do wyodrębnionej sekcji w serwisie. Podserwis o nazwie „Mądrzejszy Świat” ma za zadanie przybliżyć czytelnikom rozwiązania IBM, które pomagają rozwikłać problemy rozwijającego się świata, a w szczególności dużych miast i metropolii – mówi Mateusz Mentlewicz z Ogilvy Interactive.


Profesjonalnie przygotowane przez redakcję „Next” artykuły są również zamieszczanie na fan page „Mądrzejszy świat” na Facebooku. Stanowi on uzupełnienie działań IBM w Internecie. Profil administrowany jest także przez zespół OgilvyInteractive.


Już w pierwszym miesiącu obecności w sieci „Next” cieszył się olbrzymią popularnością i ciągle rosnącą liczbą czytelników. Przez pierwsze cztery miesiące serwis „Next” odnotował 686 tysięcy unikalnych użytkowników oraz blisko dwa miliony odsłon.


Od początku swojego istnienia serwis „Next” na Gazeta.pl promowany jest w Internecie i prasie w mediach należących do grupy Agora S.A. Projekt po stronie IBM koordynuje Joanna Komuda, Brand Manager.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...