Zamknij
Prosto z rynku - Sponsoring info

OKNOPLAST laureatem The Champ Awards

Paweł Gębusiak, 2013-02-13 11:01:57

OKNOPLAST laureatem The Champ Awards

Firma OKNOPLAST została laureatem nagrody The Champ Awards. Tytuł ten otrzymują najlepsze polskie kampanie sportowe. Jury przyznało OKNOPLAST wyróżnienie specjalne za sponsoring jednego z najlepszych światowych klubów - Interu Mediolan.


Celem The Champ Awards jest stworzenie platformy łączącej polski sport z biznesem i promocja kultury fizycznej. Dlatego nagrody przyznawane są sportowcom, firmom i instytucjom, których działania w znaczący sposób wpłynęły na popularyzację sportu. Laureatów wyłoniła Kapituła złożona z byłych sportowców – Mariusza Czerkawskiego i Mateusza Kusznierewicza oraz przedstawicieli biznesu – prezesów firm ITI, Kompanii Piwowarskiej i PwC. W jury zasiedli także senator Andrzej Person oraz aktor Robert Rozmus.


Firma OKNOPLAST została uhonorowana wyróżnieniem specjalnym za sponsoring klubu piłkarskiego Inter Mediolan. Kapituła programu w argumentacji swej decyzji podała, że OKNOPLAST zostając Top Sponsorem włoskiej drużyny zdecydował się na tak duże przedsięwzięcie, o tak szerokim zasięgu komunikacyjnym jako pierwsza firma w Polsce i tym samym przyczynił się do promocji naszego kraju w Europie. Przyznana nagroda to dla nas ważne wyróżnienie. Podejmując decyzję o współpracy ze słynnym Interem Mediolan chcieliśmy zwiększyć rozpoznawalność marki OKNOPLAST na świecie. Naszym celem była również poprawa wizerunku polskich firm za granicą. Bardzo się cieszymy, że nasze działania zostały docenione – mówi Monika Sosnowska – Rainer, Manager ds. PR OKNOPLAST. Sponsoring Interu Mediolan to owoc długich negocjacji między firmą a klubem. Popularna drużyna wiąże się bowiem jedynie z przedsiębiorstwami o silnej pozycji rynkowej i odpowiednim wizerunku, a jej sponsorzy tworzą prestiżowe grono.


Wręczenie nagród The Champ Awards odbyło się 11 lutego w Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie. Wśród zwycięzców znaleźli się m.in. dwukrotny złoty medalista Igrzysk Olimpijskich Tomasz Majewski, Urząd Miasta Łodzi za wspólną kampanię z Marcinem Gortatem pt. „Tylko słabi gracze biorą dopalacze” oraz najsłynniejszy polski komentator sportowy Bohdan Tomaszewski za całokształt swojej kariery.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...