Zamknij
Nowości - Zdrowie

On Board PR w kampanii społecznej „Zielone Okno”

Witold Sokołowski, 2011-11-15 11:47:35

On Board PR podpisał umowę na przygotowanie strategii i realizację ogólnopolskiej kampanii społecznej „Zielone Okno”. Celem kampanii jest wywołanie dyskusji na temat stosowania rtęci w urządzeniach i technologiach z naszego najbliższego otoczenia, wpływu tego pierwiastka na człowieka i środowisko oraz zbudowanie społecznej świadomości, że rtęć raz wprowadzona do ekosystemu pozostaje w nim na zawsze zatruwając organizmy, wodę, glebę.


Inicjatorem kampanii jest firma eco in – lider w produkcji i dostawca materiałów oraz technologii wykorzystywanych przy wytwarzaniu szyb zespolonych. Do zadań agencji należy przygotowanie strategii, obsługa media relations oraz koordynacja wszelkich działań związanych z kampanią.


Za realizację projektu z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiedzialny jest zespół konsultantów kierowany przez Tomasza Lisa.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...