Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

On Board PR z nowym modelem strategii i ofertą

Witold Sokołowski, 2011-11-21 22:59:50

Firma doradcza On Board PR należąca do międzynarodowej sieci Ecco Network wdrożyła nowy system planowania strategicznego dla klientów oraz uruchomiła nowe praktyki w obszarze: promocja regionów i komunikacja B-to-B.


Wdrożenie kompetencji strategicznych do poszczególnych zespołów sektorowych jest wynikiem trwającego blisko dwa lata procesu umacniania specjalizacji On Board PR. Nowych źródeł i narzędzi efektywności biznesowej agencja zamierza szukać w dedykowanej strukturze oraz posiadanej przez pracowników wiedzy. Kompetencje dotychczasowego działu strategii zostały przekazane do poszczególnych zespołów dzięki czemu opracowywane rozwiązania oparte będą, w większym niż dotychczas stopniu, o ekspertyzę sektorową. W związku z dostosowaniem struktury do nowej strategii likwidacji uległo również stanowisko Head of Strategy & Development.


- Dedykowanie liderów do poszczególnych praktyk gwarantuje klientom obsługę konsultantów, znających specyfikę danej problematyki – wyjaśnia Norbert Ofmański, prezes zarządu On Board PR.


On Board PR poszerzył również swoje portfolio związane z nowymi praktykami skierowanymi do firm i organizacji, które chcą aktywnie działać w obszarze budowania wizerunku. Za rozwój nowych praktyki w obszarze promocji regionów odpowiedzialny jest Tomasz Lis a za komunikację B-to-B, Beata Napiórkowska -Milewicz.


- Agencja stawia na intensywny rozwój nowych specjalizacji z podziałem na sektory oraz praktyki. Dostosowanie struktury jest efektem zapoczątkowanych wcześniej zmian organizacyjnych w On Board PR, które w tym roku doprowadziły do otrzymania przez firmę certyfikatu Best Companies for Leadership.– podkreśla Norbert Ofmański.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...