Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

On Board PR z nowym modelem strategii i ofertą

Witold Sokołowski, 2011-11-21 22:59:50

Firma doradcza On Board PR należąca do międzynarodowej sieci Ecco Network wdrożyła nowy system planowania strategicznego dla klientów oraz uruchomiła nowe praktyki w obszarze: promocja regionów i komunikacja B-to-B.


Wdrożenie kompetencji strategicznych do poszczególnych zespołów sektorowych jest wynikiem trwającego blisko dwa lata procesu umacniania specjalizacji On Board PR. Nowych źródeł i narzędzi efektywności biznesowej agencja zamierza szukać w dedykowanej strukturze oraz posiadanej przez pracowników wiedzy. Kompetencje dotychczasowego działu strategii zostały przekazane do poszczególnych zespołów dzięki czemu opracowywane rozwiązania oparte będą, w większym niż dotychczas stopniu, o ekspertyzę sektorową. W związku z dostosowaniem struktury do nowej strategii likwidacji uległo również stanowisko Head of Strategy & Development.


- Dedykowanie liderów do poszczególnych praktyk gwarantuje klientom obsługę konsultantów, znających specyfikę danej problematyki – wyjaśnia Norbert Ofmański, prezes zarządu On Board PR.


On Board PR poszerzył również swoje portfolio związane z nowymi praktykami skierowanymi do firm i organizacji, które chcą aktywnie działać w obszarze budowania wizerunku. Za rozwój nowych praktyki w obszarze promocji regionów odpowiedzialny jest Tomasz Lis a za komunikację B-to-B, Beata Napiórkowska -Milewicz.


- Agencja stawia na intensywny rozwój nowych specjalizacji z podziałem na sektory oraz praktyki. Dostosowanie struktury jest efektem zapoczątkowanych wcześniej zmian organizacyjnych w On Board PR, które w tym roku doprowadziły do otrzymania przez firmę certyfikatu Best Companies for Leadership.– podkreśla Norbert Ofmański.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...