Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Opoczno tworzy z pasją

Witold Sokołowski, 2005-07-08 08:03:00

Opoczno S.A. rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową swoich nowych kolekcji płytek Diuna, Matta i Ałtaj. Motywem przewodnim wszystkich spotów jest hasło: „Najlepsze rzeczy rodzą się z pasji”.

- „Dbamy o Wasz dobry nastrój” jest kampanią produktową, której głównym celem jest promocja nowych kolekcji płytek ceramicznych Opoczna. Każdy spot reklamowy skierowany jest do innej grupy naszych klientów i prezentuje płytki o odmiennym charakterze, wzorze i przeznaczeniu. – powiedział Daniel Szafulera, kierownik marketingu firmy OPOCZNO S.A.

Inspiracją do stworzenia trzech spotów reklamowych były wspomnienia z podróży do dalekich krajów. Matta to płytki nawiązujące do kultury dalekiego wschodu. Ich orientalny klimat przywodzi na myśl wspomnienia z kraju „Kwitnącej Wiśni”. Diuna to kolekcja z piasków pustyni, z motywami wielbłądzich karawan, tak charakterystycznych dla tajemniczego Egiptu. Trzecia kolekcja – Ałtaj, w której motywem przewodnim jest aromatyczna kawa, kojarzy się z gorącymi tropikami Indii, Ameryki Północnej i Środkowej.


Kampania obecna będzie w TVP 1 i TVP 2 oraz TVN i Polsat. 15 sekundowe spoty są kontynuacją kampanii prasowej rozpoczętej w marcu. Reklamy prasowe nowych kolekcji Opoczna obecne są także w magazynach wnętrzarskich: Dobre Wnętrze, Dom&Wnętrze, M jak Mieszkanie, Moje Mieszkanie, Cztery Kąty.

Spot reklamowy został przygotowany przez agencję DDB Warszawa, a zakupem mediów zajęła się firma OMD Macroscope.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...