Zamknij
Nowości - Życie i styl

Pachnąca kampania na nośnikach AMS

Witold Sokołowski, 2011-11-21 14:30:45

O tym, jak pachną święta Bożego Narodzenia, można już przekonać się na kilkuset wiatach przystankowych AMS w 8 głównych miastach Polski. Unosi się w nich zapach goździków – kojarzony z piernikami i ze świąteczną atmosferą. Taką niestandardową kampanię reklamową wykorzystuje portal Allegro do promocji świątecznych zakupów na swoim portalu aukcyjnym.


– Już po raz drugi realizujemy niestandardową kampanię z wykorzystaniem aromamarketingu – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS. – Miesiąc temu na naszych nośnikach, po raz pierwszy w Polsce, unosił się zapach ciasta, który promował poznańskie rogale. Kampania okazała się wielkim sukcesem, czego dowodem jest kolejne „pachnące” zlecenie.


Kampania z użyciem pachnących plakatów potrwa do połowy grudnia i jest częścią ogólnopolskiej kampanii reklamowej klienta.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...