Zamknij
Nowości - RTV

Panasonic promuje telewizory VIERA NeoPlasma

Witold Sokołowski, 2011-10-19 21:40:49

Panasonic promuje telewizory VIERA NeoPlasma

Firma Panasonic Polska rozpoczęła kampanię promującą najnowsze telewizory VIERA NeoPlasma. Działania pod hasłem „Viera NeoPlasma – Vierność obrazu” prowadzone są w telewizji, Internecie, kinie 3D, radiostacjach oraz punktach sprzedaży. Kampania potrwa do 23 grudnia br.


Celem kampanii jest promocja nowych modeli VIERA NeoPlasma oraz komunikacja zalet najnowszych rozwiązań zastosowanych w technologii plazmowej Panasonic. Kampania informuje także o ofercie 5 lat gwarancji gratis przy zakupie telewizorów VIERA NeoPlasma lub LED.


Technologia NeoPlasma stanowi przełom w konstrukcji zaawansowanych telewizorów plazmowych. Dzięki niej mamy pewność, że jakość obrazu jest zgodna z wizją twórców oglądanych przez nas filmów, a świat na ekranie telewizora wygląda dokładnie tak, jak w rzeczywistości To propozycja dla prawdziwych koneserów obrazu. – powiedziała Iwona Burzyńska, PR Manager Poland and Baltics w Panasonic.


Celem kampanii reklamowej telewizorów Panasonic jest ugruntowanie czołowej pozycji marki w segmencie Premium oraz zaprezentowanie telewizorów serii Viera NeoPlasma jako jakościowego punktu odniesienia dla całej kategorii płaskich telewizorów.


Kampania o zasięgu ogólnopolskim obejmuje następujące nośniki: telewizja, Internet, kino 3D, radio oraz działania w punktach sprzedaży (POSM). Za lokalizację globalnej komunikacji odpowiada agencja Brand at Heart. Wyborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...