Zamknij
Nowości - Sport

Paulina Smaszcz-Kurzajewska w kampanii marki Huggies

Witold Sokołowski, 2011-11-08 16:38:03

Agencja Laboratorium Komunikacji przeprowadziła kampanię promocyjną produktu Little Swimmers marki Huggies®. Pod hasłem “Pływajcie zdrowo. Resztą zajmie się Huggies Little Swimmers” powstał ogólnopolski program wspierający rozwój niemowląt poprzez zabawę i pływanie.


W okresie od czerwca do grudnia bieżącego roku w całym kraju odbywają się akcje popularyzujące pływanie dzieci w wieku od 4 m-cy do 3 lat. 5 czerwca na 64 basenach w całej Polsce odbyła się akcja „Ogólnopolski Dzień Pływania Maluchów”, natomiast w dniach 19-25 września 2011 odbył się „Ogólnopolski Tydzień Małego Pływaka”. Podczas tych dwóch akcji rodzice mogli bezpłatnie uczestniczyć w zajęciach z instruktorem oraz przekonać się jak bezpiecznie i miło spędzać czas na basenie nawet z bardzo małym dzieckiem.


W „Ogólnopolskim Tygodniu Małego Pływaka” wzięły udział 73 Baseny Przyjazne Maluchom na terenie całej Polski. Uczestnicy otrzymali materiały informacyjne oraz dyplomy. Do końca bieżącego roku na wybranych pływalniach trawa akcja Happy Hours – baseny oferują bilety w promocyjnej cenie.


Informacje o programie można znaleźć w serwisie akcji www.plywajciezdrowo.pl. Strona zawiera również listę basenów wyróżnionych specjalnym certyfikatem Basen Przyjazny Maluchom.


Ambasadorem akcji była Paulina Smaszcz-Kurzajewska, znana mama dwójki chłopców, zwolenniczka aktywnego wypoczynku w wodzie, autorka książki „MAMA i TATA TO MY”! Laboratorium Komunikacji odpowiada za pozyskanie pływalni do programu oraz kompleksową obsługę akcji na basenach.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...