Zamknij
Nowości - Kariera

Paweł Jóźwik na stanowisku General Performance Managera

Witold Sokołowski, 2015-07-15 17:52:25

W ramach wewnętrznej rekrutacji i programu rozwoju kompetencji managerskich Paweł Jóźwik awansował na stanowisko koordynatora dywizji click performance. Paweł jako General Performance Manager będzie odpowiadał za rozwój nowej dywizji click performance oraz kierował dedykowanym zespołem odpowiedzialnym za realizację wszystkich kampanii efektywnościowych firmy.


Do tej pory Paweł pełnił funkcję koordynatora dywizji click community, gdzie nadzorował pracę zespołu odpowiedzialnego za projekty Social Media. W branży interaktywnej obecny jest od 2011 roku.


Dział click performance związany jest z marketingiem efektywnościowym (tzw. performance marketing). Agencja skupia się na wypracowywaniu celów określonych z klientem. Może je osiągnąć dzięki: kampaniom reklamowym w mediach społecznościowych, w sieciach reklamowych i partnerskich Google, a także za pomocą e-mail marketingu i programów partnerskich.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...