Zamknij
Prosto z rynku - e-PR info

Pepsi na Naszej-Klasie

Witold Sokołowski, 2010-06-26 02:10:04

Pepsi na Naszej-Klasie

Agencja Digital One rozpoczęła w Internecie działania związane z letnią akcją promocyjną marki Pepsi.


Do tegorocznej akcji agencja wprowadziła innowację w postaci dodatkowej możliwości wymiany kodów promocyjnych na walutę Naszej- Klasy, czyli Eurogąbki dla wszystkich, którzy dołączą jako znajomi marki do profilu Pepsi. Jest to pierwszy krok do zaaktywizowania marki Pepsi na największym polskim portalu społecznościowym.


- „Pojawiając się na Naszej- Klasie, chcieliśmy podkreślić fakt, że Pepsi rozumie i szanuje przyzwyczajenia i preferencje użytkowników portalu - stąd pomysł na umożliwienie im wymiany kodów na Eurogąbki." - mówi Izabela Zajfert, Account Manager, Digital One. Ponadto użytkownicy dzięki obecności na www.nasza-klasa.pl/Pepsi zyskują bonus w postaci wyjątkowych materiałów wideo z udziałem futbolowych gwiazd Pepsi, ich zdjęć oraz najnowszej reklamy napoju. Profil cieszy sie dużym zainteresowaniem - w tej chwili Pepsi ma ponad 90 000 znajomych. Warto zauważyć, że jest to pierwsza taka akcja na Naszej-Klasie.pl, w której w zamian za kody spod nakrętek można otrzymać walutę tego portalu. Konto w portalu to także nowy, dodatkowy kanał (poza serwisem promocyjnym i drogą sms'ową), umożliwiający wymianę promocyjnych kodów.


Jak co roku agencja uruchomiła również serwis promocyjny. Dzięki zarejestrowaniu się na www.promocja.pepsi.pl można zbierać kody spod nakrętek butelek Pepsi 0,5L i 1L, oznaczonych charakterystyczną żółta nakrętką, a potem wymieniać je na nagrody, m.in. na doładowania telefonów komórkowych. W tym roku nagrodą główną są losowane co tydzień, dwuosobowe wyjazdy do RPA. Szansę na nie mają Ci uczestnicy promocji, którzy wysyłają zgłoszenia za pomocą SMS'ów.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...