Zamknij
Nowości - AGD

"Pewna teściowa odwiedziła synową..." - kampania odkurzaczy Zelmer

Witold Sokołowski, 2016-11-08 16:14:53

Ruszyła kampania odkurzaczy marki Zelmer. Działania promujące zakładają obecność w TV, Internecie, prasie, komunikację w mediach społecznościowych i aktywności PR. Głównym bohaterem kampanii został odkurzacz Protecto, ochraniający meble i ściany przed uszkodzeniami.


Kampania w TV ma na celu promocję szerokiej oferty odkurzaczy. Prezentowane są w niej: „Protecto” – odkurzacz, który ochrania meble i ściany przed uszkodzeniami oraz „Flooris Pogromca sierści”, bohater kampanii ogłoszonej na początku tego roku. Spoty będą emitowane w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych w wersjach 30 i 15–sekundowych do 18 grudnia br. Ponadto, do końca grudnia, kampanię uzupełniać będzie również obecność w prasie wnętrzarskiej, kobiecej, parentingowej i lifestyle. Dodatkowo prowadzone będą działania w Internecie i mediach społecznościowych, a także przygotowane zostały materiały POS.


Spot w zabawny sposób ukazuje odwiedziny teściowej, która postanawia posprzątać mieszkanie swojej synowej. Po nieudanej próbie, synowa przekonuje teściową, że sprzątanie może być szybsze i przyjemniejsze, dzięki odkurzaczowi Protecto, który chroni meble, narożniki i ściany.


Kampania jest kolejną odsłoną strategii marki pod hasłem „Chcieć to móc!”. Zelmer zachęca w niej do działania i zdrowego trybu życia oraz przekonuje, że z urządzeniami marki pokonywanie codziennych przeszkód w sprzątaniu i gotowaniu jest wyjątkowo łatwe.


Kampanię przygotowali:



  • Koncepcja i produkcja spotów TV: Heart&Brain

  • Hasło i strategia kampanii: Unlimited

  • Dom produkcyjny: PrimeMovers

  • Materiały POS: Unlimited oraz 3M Projekt

  • Layout prasowy: Unlimited

  • Obsługa Social Media: HyperCrew

  • Zakup mediów: OMD (telewizja, prasa), ACR Media (Internet)

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...