Zamknij
Social Media - WWW Review

WWW Review

Facebook Buzz

M jak Mobile

PierreRiu.com - ogólnoeuropejska platforma typu „buy&sell”

19Maj2014

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: PierreRiu.com

W Polsce, Niemczech, i we Włoszech wystartował serwis PierreRiu.com - pierwsza, ogólnoeuropejska platforma typu „buy&sell”, na której każdy może kupić i sprzedać dobra luksusowe (nowe i vintage) pochodzące od osób fizycznych oraz partnerów biznesowych, czyli sklepów i butików z całej Unii Europejskiej.

Asortyment składa się z kolekcji najbardziej prestiżowych marek modowych, a produkty zawsze weryfikowane są pod kątem autentyczności zanim pojawią się w sprzedaży. To pierwsza tego typu platforma  w Polsce o międzynarodowym zasięgu, dająca dostęp m.in. do kultowych torebek CHANEL, czy apaszek Hermés – niedostępnych w innych butikach.

Za rozwój platformy odpowiedzialna jest Aleksandra Zadygowicz, wcześniej związana m.in. z serwisami: Stilago.pl, Empik.com, Prestigio.pl, czy Envelo.pl. Strategią i komunikacją marki na rynkach polskim, niemieckim i włoskim zawiaduje Kinga Fałat, która przeszła z klubu zakupowego Westwing.pl (biuro prasowe w Polsce prowadzi agencja Tailor Made PR), a rozwojem produktu zarządza Milena Wójcicka, która pracowała przy tworzeniu i rozwoju polskiej platformy Shwrm.pl.

Intensywne działania reklamowe prowadzone będą w Internecie, prasie lifestyle’owej i kobiecej oraz w outdoorze.

PierreRiu.com to projekt finansowany w 80% przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, a pozostałe środki pochodzą od inwestorów z duńskiej spółki Dervin Trade K/S.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
2
komentarzy
  1. kasma wu   2014-06-11 18:41:27

    Dotąd markowe ubrania najczęściej kupowałam w sklepie stacjonarnym, wolałam uniknąć kupienia podróbki. Dlatego uważam, że tego typu serwisom, które dbają o autentycznosć swoich produktów warto przyjrzeć się bliżej.

  2. kasma wu   2014-05-25 13:57:45

    Mnie najbardziej ucieszył fakt, że na tej platformie można sprzedawać swoje markowe rzeczy. Mam kilka takich, których chętnie się pozbędę bo tylko zalegają w szafie, a tak jeszcze może ktoś skorzysta z okazji i będzie mógł taniej kupić taki ciuch z metką.

Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

,,W wizerunkowym świecie wygrywają ci, którzy nie koniecznie wygrywać powinni.Oprócz tego, że żyjemy w świecie wizerunkowym, żyjemy również w epoce technokratyczno-medialnej. " - Piotr Tymochowicz