Zamknij
Nowości - Zdrowie

Pierwsza kampania telewizyjna marki Bioaron C

Witold Sokołowski, 2011-09-15 23:25:41

Pierwsza kampania telewizyjna marki Bioaron C

Aby zapobiegać infekcjom wystarczy odpowiednio wcześnie rozpocząć kurację uodparniającą. Takie rozwiązanie proponuje w swoim telewizyjnym spocie Bioaron C, naturalny syrop wzmacniający odporność dzieci. Właśnie wystartowała pierwsza telewizyjna kampania tego preparatu, wsparta dodatkowymi działaniami komunikacyjnymi.


Kampania Bioaron C skierowana jest przede wszystkim do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, którzy - świadomi zagrożeń wynikających z obniżonej odporności ich pociech - podejmują decyzję o podawaniu naturalnych preparatów zabezpieczających przed infekcjami.


30-sek. spot Bioaronu C utrzymany jest w ciepłej, pastelowej konwencji. Bohater filmu to chłopiec w wieku wczesnoszkolnym, któremu mama podaje syrop Bioaron C. Dzięki temu wspomaga rozwój jego układu odpornościowego, a więc i wspiera go w walce z infekcjami.


Co rzadkie w reklamie leków - spot Bioaronu C bazuje na pozytywnych emocjach, a nie na wzbudzeniu lęku przed przeziębieniem, czy chorobą. Towarzyszy mu radosna muzyka oraz czytelny przekaz – Bioaron C podnosi odporność dzieci, wzmacnia organizm i poprawia apetyt.


Spot reklamowy można obejrzeć w największych stacjach telewizyjnych – publicznych i komercyjnych: m.in. TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN7, Polsat Cafe, TVN Style, TV PULS.Trzymiesięcznej kampanii telewizyjnej towarzyszą również intensywne działania wspierające w prasie, Internecie oraz komunikacja PR.


Nowy Visual oraz film reklamowy przygotowany został przez agencję reklamową Just Health Club (JHC), zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za działania PR odpowiada agencja Open Media.

zobacz film

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...