Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Pierwsza stała instalacja iFoot Kids w Polsce już działa!

Elżbieta Grapsztunowicz, 2012-04-18 13:43:08

 CH Arkadia w Warszawie jest pierwszą placówką w Polsce, która zdecydowała się na stałą instalację podłogi interaktywnej przeznaczonej dla dzieci. iFoot Kids, bo tak oficjalnie nazywa się najnowsza multimedialna atrakcja, znajduje się na placu zabaw na pierwszym poziomie centrum handlowego.


Za całą sprawą stoi firma Aduma S.A., której interaktywne nośniki mieliśmy już szansę zobaczyć w kinach i centrach handlowych na terenie całego kraju, gdzie dotychczas pełniły funkcje głównie reklamowe i autopromocyjne. Instalacja w Arkadii jest natomiast premierową odsłoną nowego produktu firmy – podłogi interaktywnej stworzonej z myślą o przedszkolach, klubach malucha i innych placówkach, w których dzieci uczą się, bawią i spędzają czas wolny. W iFoot Kids wszystkie elementy systemu niezbędne do poprawnego wyświetlania reagujących na ruch animacji zamknięte zostały w jednym kompaktowym urządzeniu. Jednak tym, co przede wszystkim odróżnia podłogę dedykowaną maluchom, od tej znanej nam chociażby z kin, jest zestaw interaktywnych animacji, dostosowanych do wieku i zainteresowań najmłodszych miłośników nowych technologii.


 CH Arkadia pociechy między 3 a 10 rokiem życia, pod opieką rodziców mogą bawić się na aż 35 niezwykle kolorowych, bajkowych efektach. Wśród nich wymienić można chociażby wirtualny basen kulkowy, czy muzyczne pianinko oraz zabawy edukacyjne jak np. ‘Ekosystemy’ lub ‘Układ słoneczny’. Zabawa na placu zabaw, a tym samym podłodze interaktywnej, jest bezpłatna i dostępna dla wszystkich Klientów w godzinach otwarcia centrum handlowego.

zobacz zdjęcia

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...