Zamknij
Nowości - Życie i styl

Pierwsza telewizyjna kampania Nespresso w Polsce

Witold Sokołowski, 2011-11-21 15:03:56

Pierwsza telewizyjna kampania Nespresso w Polsce

Już 28 listopada George Clooney po raz pierwszy zagości na antenie polskich stacji telewizyjnych w roli ambasadora marki Nespresso.


Spot zatytułowany „MISTAKEN” (Pomyłka), w reżyserii Guya Ritchie’ego, nakręcony został na mediolańskim osiedlu Garibaldi, gdzie na potrzeby zdjęć stanęła specjalnie skonstruowana scena przypominająca Butik Nespresso, Humorystyczny, trzydziestosekundowy film pokazuje popularność kawy Nespresso, która przyćmiła blask znanego z dystansu do siebie Clooney’a. Zdobycie ostatniej, złotej kapsułki Volluto rzeczywiście wydaje się mieć dla aktorek grających w klipie większe znaczenie niż spotkanie ze zdobywcą Oskara.


„Ideą Nespresso jest dążenie do tego, aby każdemu umożliwić przygotowanie doskonałego, aromatycznego espresso. Przeprowadzenie na polskim rynku pierwszej kampanii reklamowej ma za zadanie umocnić pozycję marki w świadomości polskiego konsumenta.” - komentuje Joanna Turczyk, marketing manager Nespresso w Polsce - „30-sekundowy spot z udziałem George’a Clooney’a wzmocniony będzie 15-sekundową prezentacją najnowszego ekspresu Lattissima+.” - wyjaśnia.


Scenariusze do obu spotów przygotowane zostały przez agencję McCann Paris. Kampania prowadzona będzie od końca listopada do końca bieżącego roku na antenie głównych stacji telewizyjnych TVP, TVN i Polsat, a także na kanałach tematycznych. Za zakup mediów odpowiedzialna była agencja Mec.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...