Zamknij
Prosto z rynku - Media relations info

Pierwsze w kraju badanie trendów w komunikacji IR

Witold Sokołowski, 2015-05-07 16:55:01

„Trendy w relacjach inwestorskich” to pierwszy w kraju projekt, który bada jak rozwijać się będzie komunikacja na rynku kapitałowym. Organizatorzy - Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych i ITBC Communication, zaprosili do niego ponad 900 spółek notowanych na GPW i NewConnect


Badanie ma na celu wskazanie działań i narzędzi, które będą rozwijać się w przyszłości oraz tych, które powoli odchodzą do lamusa. Raport, który powstanie jako jego podsumowanie, ma w założeniu pomóc planować i prowadzić relacje z inwestorami oraz uniknąć nieskutecznego angażowania sił i środków. Ideą przyświecającą organizatorom jest wsparcie rozwoju komunikacji na rynku kapitałowym oraz podnoszenie jej standardów.


– Chcemy dowiedzieć się, w którym kierunku zmierzają relacje inwestorskie, jakie narzędzia komunikacji są i będą wykorzystywane w przyszłości; w jaki sposób emitenci oceniają przydatność nowoczesnych form kontaktu, takich jak media społecznościowe, streaming wideo, czy aplikacje mobilne – wyjaśnia Sebastian Krawczyk z ITBC Communication. – Co ważne, jest to bodajże pierwsze w kraju badanie, które pozwoli spojrzeć w przyszłość, a nie tylko odnotować sytuację zastaną. Na tej podstawie spróbujemy określić, jaką rolę odgrywają dzisiaj relacje inwestorskie, i jaką będą pełnić w najbliższych latach. Jesteśmy przekonani, że informacje takie będą przydatne dla wszystkich spółek planujących rozwój na rynku kapitałowym – dodaje.


Ankieta obejmuje 16 zagadnień. Każda sekcja kończy się pytaniem otwartym, w którym uczestnicy mogą podzielić się swoim doświadczeniem i opiniami. Organizatorzy w badaniu koncentrują się na tych elementach komunikacji z mediami giełdowymi, analitykami i inwestorami, które nie wynikają tylko z realizacji obowiązków informacyjnych.


– Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych regularnie uczestniczy w projektach, które edukują rynek oraz budują świadomość potrzeby skutecznej i rzetelnej komunikacji z rynkiem kapitałowym. To badanie jest ukierunkowane na podnoszenie standardów w relacjach na linii emitent – interesariusz – tłumaczy Mirosław Kachniewski, prezes Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych.


Badanie potrwa do końca maja 2015 r. Jego główne tezy zostaną publicznie zaprezentowane w czerwcu. Respondenci, którzy wyrażą taką chęć, będą mogli otrzymać kompletny raport klasyfikujący i analizujący pełne spektrum działań i narzędzi z zakresu relacji inwestorskich.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...