Zamknij
Relacje

Pierwsze w Polsce forum na temat reklamy kinowej

Witold Sokołowski, 2014-12-16 02:09:59

Pierwsze w Polsce forum na temat reklamy kinowej

W listopadzie odbyła się pierwsza merytoryczna konferencja dotycząca reklamy kinowej „Forum wokół Kin(Ads)”. To pierwsza tego typu impreza w Polsce. Jej hasło przewodnie brzmiało: „Jak zostać gwiazdą kina? Reklama kinowa w Polsce i na świecie”. Pomysłodawcą i organizatorem Forum jest firma KinAds, która w tym roku obchodzi pięciolecie istnienia.

Forum wokół Kin(Ads) jest pierwszą tego typu imprezą branży kinowej w Polsce. Wzięło w nim udział 150 uczestników, reprezentujących około 100 firm. Pierwsze Forum zorganizaowano z okazji piątej rocznicy powstania firmy KinAds – brokera rekalmowego największej w kraju sieci kinowej, ale idea tego typu spotkań branżowych została wpisana w kalendarz wydarzeń firmy, także w kolejnych latach.

Głównym celem Forum jest edukowanie rynku w zakresie reklamy kinowej poprzez m. in.: prezentowanie podstawowych danych rynkowych, pokazywanie możliwości kina jako medium reklamowego, wymiana doświadczeń itp. - Uczestnicy naszej konferencji doświadczyli magii kina na własnej skórze. Pokazaliśmy bowiem jak w praktyce mogą wyglądać przykładowe akcje w przestrzenii kinowej. Ponadto zaprezentowaliśmy całą masę interesujących case study - kampanii zrealizowanych w Polsce i za granicą. W mojej opinii największą wartością Forum jest fakt, że może być inspirująca dla wielu marketerów – mówi Kinga Dołęga – Lesińska, prezes KinAds.

Wśród tematów poruszonych na Forum były m. in: funkcje reklamy kinowej, niestandardowe rozwiązania w kinie, case studies, kampanie angażujące widza, kampania patchworkowe, technologiczne innowacje w promocji, brand hero, kreatywne rozwiązania. Zaprezentowane także dane dotyczące rynku: udział frekwencyjnmy w kinach vs wielkość miasta, profile widzów, konsumpcja poszczególnych mediów w różnych grupach wiekowych, udział kina w globalnych wydatkach mediowych, wartość sprzedaży biletów i frekwencja, najważniejsze nadchodzące premiery.

Forum było także okazją do zaprezentowania oferty KinAds na rok 2015, w którą wchodzą m. in.: pakiety kobieta, mężczyzna, rodzina, senior, Kino na leżakach, Kino na stadionie – świąteczny narodowy, czy kino samochodowe.

Strona 1 z 1 1

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...