Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

PKO Bank Polski mobilnym bankiem roku 2016

14Luty2017

Autor: Nowy User, Tagi:

PKO Bank Polski został uhonorowany nagrodą „Złoty Bell" w kategorii mobilny bank roku 2016 za aplikację mobilną IKO. Uzyskał najwięcej głosów internautów.

Jako lider innowacji w sektorze finansowym - PKO Bank Polski - regularnie wprowadza najnowocześniejsze rozwiązania i umacnia swoją pozycję w bankowości mobilnej. Bank systematycznie rozwija swoje produkty i narzędzia cyfrowe.

Serwis elektroniczny iPKO ciągle jest wzbogacany o nowe funkcjonalności i dostępny jest także w wersji mobilnej. Strona internetowa www.pkobp.pl została zaprojektowania w technice RWD (Responsive Web Design) i średnio miesięcznie odwiedza ją 2,8 mln osób. Wszystkie serwisy informacyjne i transakcyjne Grupy Kapitałowej Banku zajmują 20 miejsce w zestawieniu właścicieli witryn internetowych, z których najchętniej korzystają internauci z Polski.

Stale rozwijana jest także autorska aplikacja IKO, na podstawie której powstał system płatności mobilnych BLIK. W grudniu ubiegłego roku zanotowano ponad milion jej aktywacji, co jest wynikiem dotychczas nieosiągalnym na polskim rynku. Liczba unikalnych użytkowników bankowości mobilnej, którzy w czwartym kwartale 2016 roku przynajmniej raz zalogowali się do konta w PKO Banku Polskim z poziomu urządzenia mobilnego, zbliżyła się do rekordowego poziomu 2 milionów.

- Jesteśmy największym mobilnym i internetowym bankiem w Polsce. Nieustanie koncentrujemy się na podnoszeniu ergonomii naszych rozwiązań i zwiększaniu aktywności klientów w kanałach cyfrowych. Po prostu ułatwiamy bankowanie. Nie tylko udostępniamy pożądane produkty i usługi w bankowości mobilnej oraz internetowej, ale też staramy się, by były jak najbardziej przyjazne dla użytkowników - mówi Jakub Grzechnik, dyrektor Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Banku Polskim.

Konkurs Mobility Trends organizowany jest przez MIT MEDIA Group Sp. z o.o., wydawcę magazynu mobilnych technologii „Mobility". W tym roku odbyła się jego siódma edycja. Celem konkursu jest nagrodzenie nowoczesnych rozwiązań, które spotkały się z największym zainteresowaniem klientów w danym roku. Zwycięzcy otrzymują statuetkę „Złoty Bell" przyznawaną na cześć Alexandra Grahama Bella - wynalazcy telefonu. 


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

Młdzi ludzie za pomocą zdjęć publikowanych w serwisach społecznościowych nie tylko pokazują kim są, ale przede wszystkim mają świadomość bycia medium - Natalia Hatalska, blogerka.