Zamknij
Nowości - RTV

Platforma nc+ wybrała Havas PR

Witold Sokołowski, 2016-06-01 17:29:59

Agencja Havas PR wygrała przetarg organizowany przez ITI Neovision S.A. na obsługę public relations platformy nc+. Havas PR będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i wsparcie działu PR w komunikacji kanałów premium z rodziny CANAL+ oraz kanałów tematycznych, a także oferty programowej i nowości technologicznych. Agencja jest również preferowanym partnerem w obszarze doradztwa korporacyjnego.


Z racji bogatego zakresu tematycznego naszych kanałów, szukaliśmy agencji, która zapewni nam wsparcie na każdym z tych pól od sportu, przez film i parenting, po lifestyle i dokument. Zespół Havas PR ma umiejętności i doświadczenie, które bez wątpienia wzbogacą naszą komunikację i pomogą zrealizować strategię. Poza tym łączy nas także dbałość o klienta oraz wysoka jakość dostarczanych usług – powiedziała Paulina Smaszcz – Kurzajewska, dyrektor ds. komunikacji i PR platformy nc+


Z radością witamy nc+ w gronie klientów i jesteśmy dumni, że kolejna innowacyjna firma zaufała naszemu doświadczeniu – powiedziała Katarzyna Kamińska, prezes agencji Havas PR i partner zarządzający Havas Worldwide Group Poland.


W ramach obsługi agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacyjne kanałów z rodziny CANAL+, w tym: CANAL+, CANAL+1, CANAL+ FILM, CANAL+ FAMILY, CANAL+ SERIALE, CANAL+ SPORT, CANAL+ SPORT2 i CANAL+ DISCOVERY oraz kanałów tematycznych nc+: Kuchnia+, Domo+, Planete+, MiniMini+, teleTOON+, Ale kino+, nSport+.


Umowa z Havas PR obowiązuje od 1 czerwca br. i jest zawarta na czas nieokreślony. Z ramienia Havas PR zespołem konsultantów kierować będzie Agata Sander, Consulting Director Brand & Lifestyle Department.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...