Zamknij
Nowości - RTV

Platforma nc+ wybrała Havas PR

Witold Sokołowski, 2016-06-01 17:29:59

Agencja Havas PR wygrała przetarg organizowany przez ITI Neovision S.A. na obsługę public relations platformy nc+. Havas PR będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i wsparcie działu PR w komunikacji kanałów premium z rodziny CANAL+ oraz kanałów tematycznych, a także oferty programowej i nowości technologicznych. Agencja jest również preferowanym partnerem w obszarze doradztwa korporacyjnego.


Z racji bogatego zakresu tematycznego naszych kanałów, szukaliśmy agencji, która zapewni nam wsparcie na każdym z tych pól od sportu, przez film i parenting, po lifestyle i dokument. Zespół Havas PR ma umiejętności i doświadczenie, które bez wątpienia wzbogacą naszą komunikację i pomogą zrealizować strategię. Poza tym łączy nas także dbałość o klienta oraz wysoka jakość dostarczanych usług – powiedziała Paulina Smaszcz – Kurzajewska, dyrektor ds. komunikacji i PR platformy nc+


Z radością witamy nc+ w gronie klientów i jesteśmy dumni, że kolejna innowacyjna firma zaufała naszemu doświadczeniu – powiedziała Katarzyna Kamińska, prezes agencji Havas PR i partner zarządzający Havas Worldwide Group Poland.


W ramach obsługi agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacyjne kanałów z rodziny CANAL+, w tym: CANAL+, CANAL+1, CANAL+ FILM, CANAL+ FAMILY, CANAL+ SERIALE, CANAL+ SPORT, CANAL+ SPORT2 i CANAL+ DISCOVERY oraz kanałów tematycznych nc+: Kuchnia+, Domo+, Planete+, MiniMini+, teleTOON+, Ale kino+, nSport+.


Umowa z Havas PR obowiązuje od 1 czerwca br. i jest zawarta na czas nieokreślony. Z ramienia Havas PR zespołem konsultantów kierować będzie Agata Sander, Consulting Director Brand & Lifestyle Department.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...