Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Platforma Obywatelska rozpoczyna kampanię w Internecie

Witold Sokołowski, 2010-10-28 17:53:07

Kampania przed wyborami samorządowymi przenosi się do Internetu. Platforma Obywatelska zrealizowała innowacyjny projekt, w którym 27 775 kandydujących działaczy może przygotować własne strony internetowe, przybliżając swój program wyborczy.


Wykonanie kilkunastu tysięcy witryn przez różne agencje interaktywne wiązałoby się z ogromnymi kosztami. Aby ograniczyć wydatki z budżetu kampanii, Platforma Obywatelska uruchomiła generator stron internetowych dostępny bezpłatnie dla wszystkich kandydujących. Dzięki niemu, każdy z nich może przedstawić program wyborczy, napisać kilka słów o sobie czy przygotować galerię zdjęć. Kandydaci mogą także łatwo zintegrować stronę ze swoimi profilami na portalu Facebook czy kanale YouTube. Projekt został zrealizowany przy współpracy z poznańską agencją VMR.


Pomysł przygotowania projektu powstał z myślą o przygotowaniu spójnej komunikacji partii w Internecie. - Daliśmy naszym kandydatom narzędzie do prostego stworzenia własnej strony internetowej - mówiła dziś w TOK FM Agnieszka Pomaska z PO, odpowiedzialna za kampanię wyborczą w internecie. - Dzięki takiej własnej witrynie każdy z kandydatów będzie mógł przedstawić w sieci swój program wyborczy, napisać kilka słów o sobie czy zamieścić linki do profili społecznościowych - dodaje.


Nad poprawnością wprowadzanych danych czuwa 16 moderatorów, po jednym dla każdego województwa. - Kandydaci radzą sobie z tworzeniem swoich stron internetowych lepiej niż przewidywaliśmy. Aby ułatwić im pracę, przygotowaliśmy intuicyjny panel do wpisywania treści - komentuje Mateusz Klawiter, vice-prezes VMR.


Listę dotychczas stworzonych witryn kandydatów można przeglądać pod adresami:



  • dorady.org

  • dosejmiku.org

  • nawojta.org

  • naburmistrza.org

  • naprezydenta.org

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...