Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Plus GSM i TP SA wśród sponsorów "Dlaczego nie!"

Witold Sokołowski, 2007-01-26 10:34:00

Od czasu filmów: „Nigdy w życiu” i „Tylko mnie kochaj” w polskim kinie narodził się nowy gatunek komedii romantycznej, który bije rekordy popularności. Najnowsze dane o sprzedaży biletów podczas premiery wskazują, że komedia romantyczna „Dlaczego nie!” ma szansę stać się niekwestionowanym hitem.

W pierwszy weekend po premierze (19 stycznia) film „Dlaczego nie!” obejrzało aż 246.740 widzów, dla porównania produkcja „Tylko mnie kochaj”, zdobywca nagrody Bursztynowych Lwów za największy sukces frekwencyjny minionego roku, przyciągnęła do kin 214.067 osób. Wyraźnie widać, iż „Dlaczego nie!” pobił rekord poprzednika aż o 15 procent.


Wśród partnerów i firm współpracujących przy produkcji filmu znalazły się takie firmy i marki, jak: Plus GSM, TP S.A., McDonald's, ZIPP, Nokia, Jeep. Patronami medialnymi filmu są TVP2, Radio Zet, Wp.pl, Gala, Tele Tydzień i Glamour.

Premierze filmu towarzyszy również kampania Plus GSM. Bohaterów filmu, dzwonki i tapety z ich wizerunkami można ściągnąć na telefon komórkowy.

„Dlaczego nie!” to komedia romantyczna. Historia współczesnego Kopciuszka opowiada o marzeniach młodej dziewczyny – Małgosi. Dziewczyna z prowincji przyjeżdża na studia do Warszawy. Po ukończeniu ASP trafia do Agencji Reklamowej, gdzie poznaje trzech mężczyzn…. , ale jak to w bajce, wymarzony książę jest tylko jeden. Sprawy sercowe mieszają się z zawodowymi, a młodej dziewczynie nie zawsze łatwo odnaleźć się w nowej rzeczywistości.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...