Zamknij
Nowości - Zdrowie

POLFARMEX wprowadza nowy suplement diety

Witold Sokołowski, 2011-07-12 23:47:02

POLFARMEX wprowadza nowy suplement diety

POLFARMEX SA wprowadza do portfolio nowy suplement diety w tabletkach: Shailla Opaliset SUN - nowy sposób na bezpieczne opalanie  W związku z wprowadzeniem produktu na polski rynek apteczny z początkiem lipca br. ruszyła kampania reklamowa Shailla Opaliset SUN.


W jej skład weszły takie działania, jak kampania radiowa obejmująca stacje Radio ZET, Chilli ZET, Trójka Premium, Radio PIN, Classic PIN, RMF Classic, Talk FM, Roxy FM, Radio Złote Przeboje, Radio ESKA, ESKA ROCK, Radio Wawa, Radio VOX, Antyradio, PLANETA FM, Radio PLUS oraz internet: interaktywna strona produktowa o charakterze edukacyjnym, wspomagająca konsumentkę w wiedzy na temat opalania. Działaniom towarzyszy PR: szeroko zakrojone wsparcie medialne.


Główne cele komunikacyjne stojące przed kampanią to: zbudowanie świadomości marki, która tworzy nową kategorię produktową oraz wskazanie na unikatowe cechy i innowacyjność nowej marki w portfolio Polfarmex S.A.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...