Zamknij
Prosto z rynku - PR w polityce info

Poncyliusz gościem kwartału

Witold Sokołowski, 2010-07-08 22:45:39

Poseł Prawa i Sprawiedliwości – Paweł Poncyliusz był najczęściej zapraszaną osobą do publicystycznych programów telewizyjnych i radiowych. W drugim kwartale bieżącego roku rzecznik sztabu Jarosława Kaczyńskiego wystąpił jako gość aż 53 razy – wynika z rankingu Media Gest przygotowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów we współpracy z miesięcznikiem Press.


Na drugim miejscu znalazł się profesor Paweł Januszewicz z Narodowego Instytutu Leków, który przełamał monopol polityków w czołówce. Był on gościem w studio aż 48-krotnie. Trzeci uplasował się Ryszard Kalisz – lider z poprzedniego notowania. Co ciekawe, Kalisz odnotował wzrost wystąpień, ale mimo tego spadł o dwie pozycje. Ta sama sytuacja dotyczy Bartosza Arłukowicza. Przed trzema miesiącami młody polityk lewicy znalazł się ex aequo z Ryszardem Kaliszem na pierwszym miejscu. Tym razem osiągnął wyższy wynik i spadł na siódmą pozycję.


Ranking sporządzono na podstawie 37 najpopularniejszych programów publicystycznych - 28 telewizyjnych i 9 radiowych w 8 stacjach telewizyjnych i 5 radiowych. Dane dotyczą emisji od 16 marca do 15 czerwca 2010.


Poncyliusz często pojawiał się w stacjach nadawców prywatnych, a znacznie rzadziej w TVP i Polskim Radiu. Aż sześciokrotnie był gościem „Rozmowy Rymanowskiego”. Trzy razy pojawił się w programie „Kawa na ławę”, a dwa w „Poranku TVN 24”. Raz wystąpił też w „Teraz my”. W Polsacie najczęściej pokazywał się w „Gościu Wydarzeń”. Z kolei na przykład w programie pierwszym Polskiego Radia w rozmowie dnia w „Sygnałach Dnia” był tylko dwukrotnie.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...