Zamknij

Prosto z rynku - Positioning info

IKEA urządziła letnie studio Pytanie na Śniadanie

Latem program „Pytanie na Śniadanie” nadawany jest z nowego studio. Nowa przestrzeń została urządzona przez dekoratorów IKEA. Program można oglądać od 20 lipca br. na antenie TVP 2, od poniedziałku do soboty od godz. 8:00.

czytaj dalej

Tikkurila w programach TVN Style

Tikkurila w programach TVN Style

W nowym magazynie wnętrzarskim „Dorota was urządzi!”, emitowanym na antenie stacji TVN Style, do przeprowadzania oryginalnych i barwnych metamorfoz aranżacyjnych, wykorzystywane są produkty marki Tikkurila.

czytaj dalej

Netsprint przygotuje wyszukiwarkę legalnych treści wideo

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wybrał Netsprint w konkursie na przygotowanie wyszukiwarki legalnych treści, która będzie dostępna na stronie akcji Oglądaj Legalne – www.ogladaj-legalne.pl. Projekt wystartuje jesienią.

czytaj dalej

Agencja Internetica wśród partnerów Google

Grupa polskich Parterów Google powiększyła się o nową firmę. Do tego wyselekcjonowanego grona dołączyła Internetica, agencja zajmująca się marketingiem w wyszukiwarkach.

czytaj dalej

V edycja raportu o stanie rynku reklamowego

Jest już dostępna V edycja przygotowanego przez Adkontekst dorocznego raportu o stanie rynku reklamowego.

czytaj dalej

Jak umiejętnie łączyć pozycjonowanie organiczne z linkami sponsorowanymi?

Pozycjonowanie jest procesem czasochłonnym, zależnym od wielu czynników. Zanim pojawią efekty mija od 3 do 6 miesięcy. Często klienci nie mogą sobie pozwolić na tak długi okres oczekiwania.

czytaj dalej

Kodeks Dobrych Praktyk SEO

Kodeks Dobrych Praktyk SEO

Eksperci Grupy Roboczej SEM działającej przy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wypracowali Kodeks Dobrych Praktyk SEO. Nowy dokument ma na celu zdefiniowanie wytycznych jakościowych i etycznych w stosunku do działań prowadzonych przy pozycjonowaniu stron internetowych (SEO).

czytaj dalej

Śnieżka na antenie Telewizji TVS

Popularny program remontowy „Urządzeni” ponownie zagościł na antenie Telewizji TVS. Partnerem 4. odcinka nowej serii, poświęconego m.in. tematyce wyboru gładzi szpachlowych, była Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA.

czytaj dalej

Bluerank pozycjonuje sklep redcoon.pl

Bluerank pozycjonuje sklep redcoon.pl

Bluerank rozpoczął współpracę z redcoon.pl - sklepem internetowym należącym do jednego z największych w Europie dostawców elektroniki użytkowej Grupy redcoon. Agencja prowadzi kampanię SEO, której celem jest zwiększenie poziomu ruchu za sprawą optymalizacji treści.

czytaj dalej

Philips zagrał w serialu AXN

AXN we współpracy z domem mediowym Carat Polska przygotował kampanię cyfrowego lokowania produktu (Digital Product Placement) dla Philips Polska w oryginalnej produkcji AXN – serialu Przekraczając granice.

czytaj dalej

Strona 2 z 19 « 1 ... 2 3 ... 19 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...