Zamknij

Prosto z rynku - Positioning info

SWPS w programie „Mam talent!”

SWPS jako pierwsza wyższa uczelnia w Polsce wykorzystała w swojej kampanii promocyjnej nowoczesne narzędzie marketingowe – placement ekspercki w talent show.

czytaj dalej

Agata Meble w Dzień Dobry TVN

Od września widzowie Dzień Dobry TVN oglądają go w nowej scenografii, a goście programu zasiądą na modułowej kanapie STUDIO przygotowanej przez Agata Meble!

czytaj dalej

ReachLocal stawia na rynek rosyjski

ReachLocal stawia na rynek rosyjski

osyjski rynek reklamy kontekstowej w 2012 roku zanotował wzrost o 44 proc. w porównaniu do roku ubiegłego i osiągnął poziom 1,4 miliarda dolarów. Ten pozytywny fakt zbiegł się z planowanym wcześniej otwarciem pierwszego w Rosji oddziału agencji ReachLocal.

czytaj dalej

Adseo odfiltrowuje zbanowane strony

Adseo odfiltrowuje zbanowane strony

Sieć zalana jest ofertami szybkiego pozycjonowania stron za grosze. Taka promocja oparta jest w dużej mierze o automaty, co pozwala łatwo, tanio i szybko osiągnąć wysokie pozycje w wyszukiwarkach. Nic więc dziwnego, że tak wielu właścicieli stron www skusiło się na tego typu rozwiązanie, a dziś często muszą walczyć z karami od Google.

czytaj dalej

TAURON zwiększa obecność w wyszukiwarkach

Agencja Semahead rozpoczęła współpracę ze spółką TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o., będącą częścią koncernu energetycznego TAURON. Współpraca obejmuje działania optymalizacyjne oraz pozycjonujące strony serwisów TAURONA.

czytaj dalej

Netsprint Search w kolejnej e-księgarni

Firma Matras, lider polskiego rynku księgarskiego, wdrożyła w swojej księgarni internetowej rozwiązanie wyszukiwawcze Netsprint Search.

czytaj dalej

Adweb wypozycjonuje internetową księgarnię

Księgarnia internetowa Bonito.pl dołączyła do portfolio klientów Adseo, marki wchodzącej w skład Grupy Adweb. Umowa obejmuje działania z zakresu zwiększenia widoczności księgarni w wyszukiwarkach internetowych.

czytaj dalej

Polacy poszukują informacji o rowerach

Tylko w ciągu ostatnich czterech tygodni zanotowano aż 12 000 zapytań o tematykę rowerową, jak podaje lokalna wyszukiwarka panoramafirm.pl, która służy do łatwego odkrywania miejsc i rzeczy w okolicy. Zainteresowanie Polaków sportem rowerowym stale rośnie, w kraju jest już ponad 10 mln jednośladów.

czytaj dalej

Bosch z bohaterami filmu „Tajemnica Zielonego Królestwa”

Promocję obecnego nowego w polskich kinach filmu animowanego „Tajemnica Zielonego Królestwa” wspierają działania interaktywne marki Bosch. Poza aplikacją konkursową i współpracą z blogerami, już teraz dostępne są także materiały POS, którymi oznaczone są sprzęty marki Bosch w największych sklepach AGD.

czytaj dalej

Produkty Sony zagrały w teatralnym spektaklu

23 maja to data premiery „Transcryptum”, nowej sztuki jednego z najzdolniejszych polskich kompozytorów młodego pokolenia – Wojtka Blecharza. Sony, jako partner warszawskiego Teatru Wielkiego – Opery Narodowej, wspiera projekt technologicznie.

czytaj dalej

Strona 3 z 19 « 1 2 ... 3 ... 19 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...