Zamknij

Prosto z rynku - Positioning info

SWPS w programie „Mam talent!”

SWPS jako pierwsza wyższa uczelnia w Polsce wykorzystała w swojej kampanii promocyjnej nowoczesne narzędzie marketingowe – placement ekspercki w talent show.

czytaj dalej

Agata Meble w Dzień Dobry TVN

Od września widzowie Dzień Dobry TVN oglądają go w nowej scenografii, a goście programu zasiądą na modułowej kanapie STUDIO przygotowanej przez Agata Meble!

czytaj dalej

ReachLocal stawia na rynek rosyjski

ReachLocal stawia na rynek rosyjski

osyjski rynek reklamy kontekstowej w 2012 roku zanotował wzrost o 44 proc. w porównaniu do roku ubiegłego i osiągnął poziom 1,4 miliarda dolarów. Ten pozytywny fakt zbiegł się z planowanym wcześniej otwarciem pierwszego w Rosji oddziału agencji ReachLocal.

czytaj dalej

Adseo odfiltrowuje zbanowane strony

Adseo odfiltrowuje zbanowane strony

Sieć zalana jest ofertami szybkiego pozycjonowania stron za grosze. Taka promocja oparta jest w dużej mierze o automaty, co pozwala łatwo, tanio i szybko osiągnąć wysokie pozycje w wyszukiwarkach. Nic więc dziwnego, że tak wielu właścicieli stron www skusiło się na tego typu rozwiązanie, a dziś często muszą walczyć z karami od Google.

czytaj dalej

TAURON zwiększa obecność w wyszukiwarkach

Agencja Semahead rozpoczęła współpracę ze spółką TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o., będącą częścią koncernu energetycznego TAURON. Współpraca obejmuje działania optymalizacyjne oraz pozycjonujące strony serwisów TAURONA.

czytaj dalej

Netsprint Search w kolejnej e-księgarni

Firma Matras, lider polskiego rynku księgarskiego, wdrożyła w swojej księgarni internetowej rozwiązanie wyszukiwawcze Netsprint Search.

czytaj dalej

Adweb wypozycjonuje internetową księgarnię

Księgarnia internetowa Bonito.pl dołączyła do portfolio klientów Adseo, marki wchodzącej w skład Grupy Adweb. Umowa obejmuje działania z zakresu zwiększenia widoczności księgarni w wyszukiwarkach internetowych.

czytaj dalej

Polacy poszukują informacji o rowerach

Tylko w ciągu ostatnich czterech tygodni zanotowano aż 12 000 zapytań o tematykę rowerową, jak podaje lokalna wyszukiwarka panoramafirm.pl, która służy do łatwego odkrywania miejsc i rzeczy w okolicy. Zainteresowanie Polaków sportem rowerowym stale rośnie, w kraju jest już ponad 10 mln jednośladów.

czytaj dalej

Bosch z bohaterami filmu „Tajemnica Zielonego Królestwa”

Promocję obecnego nowego w polskich kinach filmu animowanego „Tajemnica Zielonego Królestwa” wspierają działania interaktywne marki Bosch. Poza aplikacją konkursową i współpracą z blogerami, już teraz dostępne są także materiały POS, którymi oznaczone są sprzęty marki Bosch w największych sklepach AGD.

czytaj dalej

Produkty Sony zagrały w teatralnym spektaklu

23 maja to data premiery „Transcryptum”, nowej sztuki jednego z najzdolniejszych polskich kompozytorów młodego pokolenia – Wojtka Blecharza. Sony, jako partner warszawskiego Teatru Wielkiego – Opery Narodowej, wspiera projekt technologicznie.

czytaj dalej

Strona 3 z 19 « 1 2 ... 3 ... 19 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...