Zamknij
Nowości - Życie i styl

Posnania wyznacza trendy na wiosnę! Rusza wiosenna kampania Sezonie Otwórz Się

Nowy User, 2017-03-06 21:31:20

Od początku marca Posnania rusza z kampanią Sezonie Otwórz Się. Zachęca wszystkich klientów do spędzenia wiosny na sportowo i w duchu eko. Wiodącym motywem kampanii jest zieleń. Przez cały marzec klienci będą mogli zapoznać się z najnowszymi trendami w temacie Food, Fashion i Form w ramach Posnania Future Trends.


W tym roku zieleń wkracza na wybiegi. Uznany za kolor roku – Greenery, będzie obecny na każdym kroku. W ramach kampanii Sezonie Otwórz Się Posnania zachęca do aktywnego i zdrowego trybu życia, a także wypełnia swoje przestrzenie zielenią. – Tylko u nas będzie można odkryć przyszłość i zapoznać się z najnowszymi trendami. W marcu w Posnanii będzie można spotkać trendsetterów, którzy opowiedzą jak zdrowo się odżywiać, modnie ubierać i aranżować wnętrza naszych domów – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii.


Od 6 marca w Posnanii będzie można poznać najnowsze trendy w temacie Food, Fashion i Form. Posnania Future Trends przybliży nadchodzące tendencje w modzie, designie i jedzeniu. W ramach wydarzenia odbędzie się szereg wydarzeń, spotkań, warsztatów i wydarzeń, które przybliżą najnowsze trendy. Opowiedzą o nich m.in. Jessica Mercedes, Maja Popieralska czy Damian Kordas.


Klienci Posnanii będą mogli wziąć udział także w konkursach, w których do wygrania będą atrakcyjne nagrody, a także pojawić się na okładce magazynu Posnanii.


Kampania promocyjna obejmuje spoty radiowe, działania online i social media, reklamy w prasie i na outdorze.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...