Zamknij
Nowości - Życie i styl

Posnania wyznacza trendy na wiosnę! Rusza wiosenna kampania Sezonie Otwórz Się

Nowy User, 2017-03-06 21:31:20

Od początku marca Posnania rusza z kampanią Sezonie Otwórz Się. Zachęca wszystkich klientów do spędzenia wiosny na sportowo i w duchu eko. Wiodącym motywem kampanii jest zieleń. Przez cały marzec klienci będą mogli zapoznać się z najnowszymi trendami w temacie Food, Fashion i Form w ramach Posnania Future Trends.


W tym roku zieleń wkracza na wybiegi. Uznany za kolor roku – Greenery, będzie obecny na każdym kroku. W ramach kampanii Sezonie Otwórz Się Posnania zachęca do aktywnego i zdrowego trybu życia, a także wypełnia swoje przestrzenie zielenią. – Tylko u nas będzie można odkryć przyszłość i zapoznać się z najnowszymi trendami. W marcu w Posnanii będzie można spotkać trendsetterów, którzy opowiedzą jak zdrowo się odżywiać, modnie ubierać i aranżować wnętrza naszych domów – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii.


Od 6 marca w Posnanii będzie można poznać najnowsze trendy w temacie Food, Fashion i Form. Posnania Future Trends przybliży nadchodzące tendencje w modzie, designie i jedzeniu. W ramach wydarzenia odbędzie się szereg wydarzeń, spotkań, warsztatów i wydarzeń, które przybliżą najnowsze trendy. Opowiedzą o nich m.in. Jessica Mercedes, Maja Popieralska czy Damian Kordas.


Klienci Posnanii będą mogli wziąć udział także w konkursach, w których do wygrania będą atrakcyjne nagrody, a także pojawić się na okładce magazynu Posnanii.


Kampania promocyjna obejmuje spoty radiowe, działania online i social media, reklamy w prasie i na outdorze.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...