Zamknij

Wiedza PR - PR i prawo

Prawo zamówień publicznych – dyktat czy dialog?

Od 2004 roku obowiązuje w Polsce Ustawa o Prawie Zamówień Publicznych, która reguluje kwestie związane z ich realizacją. Nie jest ona doskonała i pomimo wielu dobrych rozwiązań, wciąż nie do końca reguluje zasady rządzące zakupami marketingowymi.

czytaj dalej

 

Chcesz promować swoją firmę? Uważaj, możesz mieć problemy z urzędem skarbowym!

Firmy planujące lub realizujące działania promocyjne powinny uważniej przyglądać się wydatkom przeznaczanym na ten cel. Koszty bannerów reklamowych, flag czy wydruku zaproszeń mogą zostać uznane przez fiskusa jako działania reprezentacyjne, a nie marketingowe. To z kolei ma negatywne konsekwencje administracyjne, a ......

czytaj dalej


Programy lojalnościowe, a ochrona naszych danych osobowych

W jakim tak naprawdę celu tworzy się programy lojalnościowe i wydaje się na ich podstawie tzw. "karty stałego klienta”? Otóż głównym celem takiego programu jest przywiązanie klienta do jednego lub kilku przedsiębiorców sprzedających produkty lub świadczących usługi. Jednak niewielu z nas ......

czytaj dalej


Zasada ograniczonego zaufania, czyli fotograf w sieci

Zasada ograniczonego zaufania, czyli fotograf w sieci

Artyści chyba nigdy nie mieli łatwego życia. W epoce internetu, która miała wszystkim umożliwić dostęp do zasobów, promocji i handlu okazała się być dla artystów pułapką. Co i rusz słychać, że kolejne portale fotograficzne wyprzedają materiały swoich użytkowników, narażając ich tym ......

czytaj dalej


Reklama kontekstowa w Internecie, a czyn nieuczciwej konkurencji

Reklama kontekstowa w Internecie, a czyn nieuczciwej konkurencji

W dobie globalizacji, otwartych granic, międzynarodowych holdingów i grup kapitałowych nikogo nie trzeba przekonywać, że w biznesie marka, logo, znak czy nazwa mają wymierną i pożądaną wartość. Dzieje się tak, ponieważ znaki mają jedną (poza możliwościami prawnej ochrony), niezwykle ważną cechę ......

czytaj dalej


ACTA – nie taki diabeł straszny…

Kontrowersyjne porozumienie ACTA jest umową międzynarodową z zakresu ochrony własności intelektualnej. Prace nad porozumieniem, będącym inicjatywą amerykańsko-japońską, trwały od 2006 roku i były prowadzone w tajemnicy. Poza faktycznie budzącym wiele wątpliwości trybem prac nad tekstem ACTA, kilka kontrowersyjnych postanowień umowy wzbudziło ......

czytaj dalej

Strona 3 z 8 « 1 2 ... 3 ... 8 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...