Zamknij

Prosto z rynku - PR i prawo info

IAB Polska i GIODO podejmą wspólne działania na rzecz ochrony danych osobowych w Internecie

7 marca 2017 przedstawiciele GIODO i IAB Polska podpisali list intencyjny o wspólnym działaniu na rzecz podnoszenia poziomu ochrony danych osobowych w komunikacji interaktywnej i na rynku internetowym oraz utworzeniu Branżowego Kodeksu Postępowania. Porozumienie stanowi odpowiedź m.in. na wydane przez Parlament i Radę Europejską ogólne rozporządzenie o ochronie danych. 

czytaj dalej

Ogólnopolska kampania dotycząca ochrony dzieci przed szkodliwymi treściami

Już ponad 80% dzieci w wieku przedszkolnym regularnie korzysta z sieci. Z wiekiem odsetek ten dynamicznie rośnie. Tymczasem, niekontrolowany dostęp najmłodszych dzieci do internetu coraz częściej skutkuje kontaktem z nieodpowiednimi treściami, jak pornografia, przemoc, czy mowa nienawiści. W wielu przypadkach powoduje to negatywne emocje i ma szkodliwy wpływ na psychikę oraz rozwój dzieci. Dlatego Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje) wraz z NASK rozpoczynają kampanię społeczną „Chroń dziecko w sieci”. Jej głównymi adresatami są rodzice.

czytaj dalej

Aflofarm został sygnatariuszem Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Suplementów Diety

W dniu 31 stycznia 2017 r. Aflofarm Farmacja Polska podpisał Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Suplementów Diety. Głównym celem Kodeksu jest zapewnienie rzetelności informacji przekazywanych konsumentom i wypracowanie wspólnych dla branży standardów reklamy.

czytaj dalej

Czy autorzy zdjęć dbają o swoje prawa? Raport Fotoprawo.pl

Redaktorzy portalu fotoprawo.pl sprawdzili stan wiedzy zawodowych fotografów na temat prawa autorskiego. Raport pt. „Poszukiwana, poszukiwany. Kto jest autorem opublikowanego zdjęcia?” uwzględnia także wyniki badań dotyczące umiejętności podpisywania zdjęć oraz przedstawia postawy i praktyki panujące wśród różnych grup związanych z obrotem komercyjnym fotografii.

czytaj dalej

Powstała publikacja „Prawo w eventach”

Na rynku pojawiła się kolejna publikacja wydana w ramach Biblioteki Meeting Plannera – „Prawo w eventach”. Opracowanie poświęcone jest m.in. rodzajom umów na rynku eventowym, odpowiedzialności organizatorów, własności intelektualnej i podatkom.

czytaj dalej

KNF nie wpuszcza dziennikarza na konferencję prasową

Wydawca „Gazety Bankowej” zarzuca Komisji Nadzoru Finansowego złamanie ustawy o dostępie do informacji publicznej po tym, jak biuro prasowe UKNF nie wpuściło dziennikarza miesięcznika na konferencję prasową.

czytaj dalej

Co zrobić, gdy ukradną twoje zdjęcie

Fotograf po znalezieniu swojego zdjęcia w internecie, bądź przypadkiem, bądź za pomocą TinEye lub Search Images często czuje się bezradny – prawna ochrona przed wirtualną kradzieżą zdjęć wciąż jest bliższa precedensu, niż procedurom.

czytaj dalej

V edycja kampanii „Nie daj się okraść, chroń swoją tożsamość”

23 października br. w siedzibie PAP w Warszawie odbyła się konferencja w ramach 5. odsłony kampanii „Nie daj się okraść, chroń swoją tożsamość”.

czytaj dalej

Termo Organika wygrała proces w ochronie swoich marek

Termo Organika, największy producent styropianu w Polsce, wygrała przed Sądem Apelacyjnym w Krakowie proces sądowy dotyczący ochrony praw do wybranych posiadanych znaków towarowych (złota ściana, złota podłoga, złote styropiany) i nazw swoich produktów.

czytaj dalej

Internauci nie czytają regulaminów

Z badań firmy Cal.pl wynika, że 80 procent użytkowników sieci akceptuje regulaminy na stronach internetowych bez ich czytania. Mniej leniwi internauci, którzy przeczytali regulamin, zazwyczaj wahają się lub definitywnie rezygnują z usług, założenia konta, lub profilu społecznościowego.

czytaj dalej

Strona 1 z 9 1 2 3 ... 9 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...