Zamknij

Wiedza PR - PR i prawo

Prawo zamówień publicznych – dyktat czy dialog?

Od 2004 roku obowiązuje w Polsce Ustawa o Prawie Zamówień Publicznych, która reguluje kwestie związane z ich realizacją. Nie jest ona doskonała i pomimo wielu dobrych rozwiązań, wciąż nie do końca reguluje zasady rządzące zakupami marketingowymi.

czytaj dalej

 

Ochrona praw autorskich, czy łatwy sposób na zarobek

Stoją rzekomo na straży praw autorskich i tropią piractwo w sieci. Rzekomo, bo sposób, w jaki działają, budzi ogromne kontrowersje. Do Polski dociera zjawisko zwane copyright trolling, które już uderzyło po kieszeni setek osób.

...

czytaj dalej


Artykuły w Internecie – prawo i etyka

Wsparcie zarówno działu PR, SEM/SEO, jak i marketingu – o czym mowa? O artykule sponsorowanym. Dla reklamodawcy to ciekawy sposób budowania świadomości marki i jej zasięgu, natomiast dla wydawcy to kolejna (często bardzo droga) pozycja w cenniku. To co wymaga szczególnej ......

czytaj dalej


Serwisy hostingowe na celowniku finansowych „rekinów”

Dyskusja wokół ochrony praw własności intelektualnej w Internacie trwa od dawna, eksplodując ze wzmożoną siłą przy okazji spektakularnych wydarzeń. Takimi były procesy właścicieli sieci P2P (per to per) i serwisów internetowych, takich jak Napster, Grokster, KaZaA, The Pirate Bay czy Rapidshare. Jednak obecnie kolejna ......

czytaj dalej


Ustawa o danych osobowych – czy powinienem się obawiać?

GIODO – ten oznaczający Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych skrót może oznaczać dla posiadaczy sklepów internetowych lub innych usług, w których są gromadzone dane o użytkownikach, zdecydowanie więcej, aniżeli mogliby się spodziewać. Podczas uruchamiania nowej usługi (lub nowej funkcjonalności w już ......

czytaj dalej


Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – czyli strona internetowa pod lupą

W serwisach internetowych klauzule zgody na przetwarzanie danych osobowych czasami są, a czasami ich nie ma. Kiedy muszą być, a kiedy nie? Czy zawsze muszą być tej samej treści, czy może to zależy od naszego uznania? Jakie są wymogi prawa w ......

czytaj dalej

Strona 1 z 8 1 2 3 ... 8 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...