Zamknij

Wiedza PR - PR w firmie

Film jako narzędzie promocji firmy

Filmy reklamowe, spoty reklamowe, filmy promocyjne i filmy korporacyjne - to najbardziej ogólny podział filmowy. Różnią się nie tylko długością, ale i grupą odbiorców, do których są kierowane, a także polami eksploatacji. Mogą być bardzo efektywnym narzędziem komunikacji dla firm i marek. Trzeba tylko wiedzieć jak się do nich zabrać.

czytaj dalej

 

Komunikacja wewnętrzna, czyli rzecz o intranecie

Intranet umożliwia zarządzanie informacją z jednego źródła, daje możliwość jej aktualizacji oraz modyfikacji. Dostępny online gwarantuje również dostęp do źródeł z każdego miejsca na świecie. Jeśli zachodzi taka potrzeba umożliwia ograniczenie dostępu części pracowników do określonych kategorii informacji nieprzeznaczonych dla ......

czytaj dalej


Komunikowanie się na przykładzie Naczelnej Izby Lekarskiej

Samorząd zawodowy lekarzy i lekarzy dentystów zrzesza i reprezentujący ponad 160 tysięcy lekarzy w Polsce. Zajmuje się nadzorem nad należytym wykonaniem zawodów lekarza. Działa on w Polsce z przerwami od roku 1921 roku (powstanie w 1921, rozwiązanie w 1939, odrodzenie ......

czytaj dalej


Kreowanie wizerunku w celach rekrutacyjnych

Kreowanie wizerunku w celach rekrutacyjnych

Nasze społeczeństwo pomimo znacznego opóźnienia do zachodu szybko nadrabia zaległości. Nowoczesne technologie są dla nas codziennością, a ciągłe dokształcanie się i edukowanie staje się dla wielu sposobem na życie. Podobnie sprawy się mają w kwestii świadomości wizerunkowej. Coraz więcej z nas ......

czytaj dalej


Reklama mieszkań przenosi się do sieci

Słowo na k… wciąż sieje popłoch w głowach osób odpowiedzialnych za marketing i reklamę. Jeżeli chcesz mądrze wydać to co pozostało ci w budżecie reklamowym w tych trudnych czasach postaw na internet! Tylko ten kanał komunikacji reklamowej pozwoli Tobie sprawować właściwą ......

czytaj dalej


Marketing afiliacyjny - co w trawie piszczy...

Marketing afiliacyjny - co w trawie piszczy...

W Polsce termin marketing afiliacyjny jest bardzo słabo znany. Często również jest używany wymiennie z określeniem programu partnerskiego. Zaś marketing afiliacyjny to aktywny związek pomiędzy sprzedawcą a wydawcami serwisów internetowych. Sprzedawca (sklep online lub ogłoszeniodawca) pozyskuje klientów dzięki ogłoszeniom i ......

czytaj dalej

Strona 18 z 27 « 1 2 3 ... 18 ... 27 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...