Zamknij

Wiedza PR - PR w firmie

Film jako narzędzie promocji firmy

Filmy reklamowe, spoty reklamowe, filmy promocyjne i filmy korporacyjne - to najbardziej ogólny podział filmowy. Różnią się nie tylko długością, ale i grupą odbiorców, do których są kierowane, a także polami eksploatacji. Mogą być bardzo efektywnym narzędziem komunikacji dla firm i marek. Trzeba tylko wiedzieć jak się do nich zabrać.

czytaj dalej

 

Sukces wizerunkowy placówki medycznej

Rynek medyczny to najdynamiczniej rozwijająca się branża w naszym kraju. Cechuje ją duża konkurencyjność i różnorodność. Intensywne przeobrażenia gospodarcze i ekonomiczne wpływają na wzrost liczby prywatnych gabinetów i klinik, a modernizacja publicznych zakładów opieki zdrowotnej, prowadzi do wzrostu konkurencji w tej ......

czytaj dalej


Kreatywny outdoor zyskuje na popularności

Stereotypowe, nudne i nieprofesjonalnie wyklejone tablice coraz częściej wypierane są przez kreatywne, interesujące formy reklamy zewnętrznej. Outdoor w Polsce idzie w dobrym kierunku, zaczynamy doganiać zachodnie rynki reklamowe.

...

czytaj dalej


Storytelling w biznesie

Storytelling w biznesie

Jak stworzyć opowieść, która zaprezentuje strategiczny przekaz przedsiębiorstwa i zaciekawi odbiorcę swoją nietypową historią? Co sprawi, że komunikat zostanie zapamiętany? Czym marka może uwieść klientów? Jak wyeksponować ofertę na tle konkurencji? Odpowiedzi na te pytania znajdują się w koncepcji kreowania myśli ......

czytaj dalej


Outdoor umiera – czy to stwierdzenie jest autentyczne?

Outdoor – co kryje się pod tym pojęciem? Czy tylko billboardy i plakaty, które codziennie spotyka się na ulicach? A może outdoor oznacza coś więcej, coś niestandardowego, wykraczającego poza zwykłą, sztampową reklamę? Dziesiątki razy zadawałem sobie pytanie - czy outdoor umiera?

......

czytaj dalej


Potencjał systemów Digital Signage w Polsce

Digital Signage to jedno z najszybciej rozwijających się narzędzi marketingu sensorycznego. Zastosowanie najnowszych technologii projekcyjnych oraz coraz lepszych kreacji reklamowych, przyczynia się do coraz większej popularności tego medium. Systemy Digital Signage, które jeszcze do niedawna były traktowane jako ciekawostki i nowinki ......

czytaj dalej

Strona 2 z 27 « 1 ... 2 3 ... 27 »

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...