Zamknij

Wiedza PR - PR w firmie

Film jako narzędzie promocji firmy

Filmy reklamowe, spoty reklamowe, filmy promocyjne i filmy korporacyjne - to najbardziej ogólny podział filmowy. Różnią się nie tylko długością, ale i grupą odbiorców, do których są kierowane, a także polami eksploatacji. Mogą być bardzo efektywnym narzędziem komunikacji dla firm i marek. Trzeba tylko wiedzieć jak się do nich zabrać.

czytaj dalej

 

Rekomendacja najlepszą promocją firmy

Jak można promować swoją firmę? Sposobów jest mnóstwo. Jedni odpowiedzą, że najlepszą metodą jest reklama w Internecie – jest stosunkowo tania i pozwala szybko dotrzeć do klientów. Inni powiedzą, że trzeba przede wszystkim zatroszczyć się o PR – buduje on wizerunek ......

czytaj dalej


Skąd ten trend?

Ponad 20 lat temu w Polsce startował wolny rynek, a wraz z nim pierwsze próby poznania praw, jakimi się rządzi. Problemem był niedobór informacji o konsumentach, o ich potrzebach i zachowaniach. Dzisiaj sytuacja jest zupełnie inna. Wszyscy zmagają się z nadmiarem ......

czytaj dalej


Jak sprzedać produkt w natłoku informacji?

Twoje auto czasy świetności ma już za sobą. Przejechaliście razem długą drogę. Za wami niejedna przygoda i najlepsze w Twoim życiu wakacje. Ruszasz na poszukiwania nowego, niezawodnego samochodu. Takiego, którym dotrzesz do ulubionych miejsc i wyruszysz na ekscytującą eskapadę do ......

czytaj dalej


Doznania sensoryczne w restauracji

Doznania sensoryczne w restauracji

Goście restauracji i punktów gastronomicznych, kupują nie tylko posiłki, ale w dużym stopniu płacą także za wspomnienia i wrażenia, jakie wynoszą ze sobą do domu. Bardzo często, nawet z pozoru nieistotne kwestie i detale zmysłowe składające się na atmosferę lokalu i ......

czytaj dalej


Koalicja czy opozycja, czyli marketing vs. sprzedaż

Zrozumienie, konsekwencja i wiara w produkt to pojęcia, które powinny być spoiwem dwóch różnych, ale zarazem niemogących istnieć bez siebie działów: marketingu i sprzedaży.

...

czytaj dalej

Strona 3 z 27 « 1 2 ... 3 ... 27 »
Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...